دروازه بان نساجی : از پرسپولیس هیچ ترسی ندارم !


دروازه بان نساجی : از پرسپولیس هیچ ترسی ندارم !

نیما میرزا زاد دروازه بان نساجی مازندران معتقد است که مدافعان این تیم جلوی حملات بازیکنان پرسپولیس را در هفته پنجم لیگ برتر بیستم می گیرند و او هیچ ترسی از سرخ ها ندارد. نوشته دروازه بان نساجی : از پرسپولیس هیچ ترسی ندارم ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دروازه بان نساجی : از پرسپولیس هیچ ترسی ندارم !

نیما میرزا زاد : مدافعان نساجی حملات بازیکنان پرسپولیس را خنثی می کنند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰
دروازه بان نساجی : از پرسپولیس هیچ ترسی ندارم !

نیما میرزا زاد دروازه بان نساجی مازندران معتقد است که مدافعان این تیم جلوی حملات بازیکنان پرسپولیس را در هفته پنجم لیگ برتر بیستم می گیرند و او هیچ ترسی از سرخ ها ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیما میرزا زاد می‌گوید که او هیچ ترسی از مهاجمان پرسپولیس ندارد.

نساجی توانست در هفته چهارم نفت مسجد سلیمان را از پیش رو بردارد نیما میرزا زاد در این خصوص گفت:

بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نفت مسجد سلیمان هم تیم خوب و سخت کوشی بود ، نیمه اول هم چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم و بازی داشت برای ما سخت می شد که خدا را شکر توانستیم پنالتی بگیریم و آن را تبدیل به گل و سه امتیاز بازی را دشت کنیم.

او در خصوص دومین کلین شیتی که در این دیدار کسب کرد ادامه داد :

از روزی که لیگ شروع شد ما سعی کردیم در فاز دفاعی بتوانیم کمترین گل خورده را داشته باشیم و توانسته این به این مهم دست پیدا کنیم و در بازی با تراکتور هم گل در شرایط آفساید به ثمر رسید ، من فکر می کنم با زحمات خط دفاعی توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، امیدواریم در بازی‌های آینده هم کمترین گل خورده را داشته باشیم.

نساجی باید در دیدار پیشرو به مصاف پرسپولیس برود، پرسپولیسی که در بازی قبلی توانست سه گل به حریف بزند، دروازه بان نساجی در خصوص اینکه از مهاجمان پرسپولیس ترس دارد یا خیر افزود:

بحث ترس وجود ندارد، ما آنقدر مدافعان خوبی داریم که می‌توانند حملات مهاجمان خوب و جنگنده پرسپولیس را خنثی کنند ولی در مجموع پرسپولیس همیشه به خصوص در چند سال اخیر ثابت کرده که تیم بسیار خوبی است و اینکه قطعا ما بازی سختی جلوی آنها داریم اما باید این نکته را در نظر بگیریم که میزبان هستیم و این موضوع به سود ما است ، امیدواریم با یک نمایش جوانمردانه و خوب سه امتیاز بازی را بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل