قیمت و مشخصات مزدا CX-30 توربو 2021


قیمت و مشخصات مزدا CX-30 توربو 2021

مزدا با معرفی کراس اوور کامپکت CX-30 که برادر بزرگ‌تر و شیک‌تر CX-3 است بر تعداد قدبلندان خود افزوده است. اوایل سال جاری بود که این برند ژاپنی نسخه توربوی CX-30 را معرفی کرد. این خودرو ترکیبی از قدرت از بالا و تجهیزات بهتر است. مزدا آن زمان قیمت این مدل را اعلام نکرده بود … The post قیمت و مشخصات مزدا CX-30 توربو 2021 appeared first on مجله پدال.

مزدا با معرفی کراس اوور کامپکت CX-30 که برادر بزرگ‌تر و شیک‌تر CX-3 است بر تعداد قدبلندان خود افزوده است. اوایل سال جاری بود که این برند ژاپنی نسخه توربوی CX-30 را معرفی کرد. این خودرو ترکیبی از قدرت از بالا و تجهیزات بهتر است. مزدا آن زمان قیمت این مدل را اعلام نکرده بود اما حالا می‌دانیم که قیمت CX-30 2.5 Turbo از ۲۹ هزار دلار شروع خواهد شد.

قیمت و مشخصات مزدا CX-30 توربو 2021

البته به این قیمت باید ۱۱۰۰ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. هرچند این خودرو قطعاً باب میل خریداران خواهد بود چراکه دارای تجهیزات استانداری همچون تریم کروم کابین، فرمان و دسته‌دنده چرمی، صندلی‌های جلوی گرم شونده، مونروف برقی و آینه وسط بدون فریم و با تیره شوندگی خودکار است. از جمله ویژگی‌های بدنه نیز می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی، جلوپنجره مشکی براق، ریل‌های سقف آلومینیومی، چراغ‌های جلو و عقب LED و آینه‌بغل‌های گرم شونده اشاره کرد.

قیمت و مشخصات مزدا CX-30 توربو 2021

مزدا همچنین پکیج‌های پریمیوم و پریمیوم پلاس را ارائه می کند که دومی برای اولین بار در CX-30 عرضه شده و مختص مدل‌های توربو است. قیمت CX-30 پریمیوم از ۳۲۳۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای تجهیزاتی همچون سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو، صندلی‌های چرمی و فرمان گرم شونده و پدال شیفترها می‌باشد. مدل پریمیوم پلاس هم به مواردی همچون دستیار ترافیک، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز بوده و قیمت پایه ۳۳۹۰۰ دلاری دارد. سه رنگ جدید قرمز کریستال با قیمت ۵۹۵ دلار، رنگ خاکستری متالیک با قیمت ۴۹۵ دلار و رنگ سفید میکا با بهای ۳۹۵ دلار نیز عرضه شده‌اند.

قیمت و مشخصات مزدا CX-30 توربو 2021

اگرچه این تجهیزات اضافی خوب هستند اما آنچه باعث جلب‌توجه بیشتر می‌شود پیشرانه توربوی این قدبلند جذاب است. پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوی مزدا قدرت ۲۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۳۳ نیوتون متری داشته که البته این عملکرد با سوخت اکتان ۹۳ به دست می‌آید. اگر از سوخت با اکتان ۸۷ استفاده شود قدرت به ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور به ۴۲۰ نیوتون متر محدود خواهد شد. تمامی مدل‌های توربوی CX-30 دارای سیستم چهار چرخ محرک مزدا و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با حالت اسپورت هستند.

قیمت و مشخصات مزدا CX-30 توربو 2021

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید