اجازه افزایش قیمت کالا بیشتر از نرخ مصوب در لرستان داده نمی‌شود


اجازه افزایش قیمت کالا بیشتر از نرخ مصوب در لرستان داده نمی‌شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید با گرانفروشی مقابله کرد، گفت: با توجه به وضعیت مردم استان اجازه افزایش قیمت کالاها بیشتر از نرخ مصوب داده نمی‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، سیدموسی خادمی روز پنجشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد تنظیم بازار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد افزود: هر چند برخی افزایش قیمت ها در سطح ملی اعمال می شود و به طور موردی نمی توان این موارد را در استان کنترل و نظارت قطعی کرد، اما باید قیمت اقلام مورد نیاز بازار کنترل شود.

استاندار لرستان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار با توجه به التهابات چند روز اخیر در بازار اقلام مصرفی به ویژه گوشت مرغ تشکیل شده است، این ستاد با محوریت بررسی و کنترل قیمت ها تشکیل شد.

خادمی با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت اقلام مورد نیاز بازار استان، اظهار داشت: قیمت مرغ مصرفی در بازار کشور طی روزهای گذشته دچار افزایش شده بود که لرستان در مقایسه با سایر استان ها، کمترین افزایش را در این کالا داشته است.

وی با بیان اینکه در زمینه کنترل قیمت ها چند سیاست به طور جدی در حال پیگیری است، تصریح کرد: در بحث کنترل قیمت ها، موضوع پیگیری از طریق تولید کنندگان کالا، عمده فروشان، انبارها و در نهایت خرده فروشان با نظارت همراه خواهد بود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: به دنبال طراحی یک برنامه منظم برای کنترل لحظه ای قیمت ها، موجودی کالا در انبارها و توزیع در بازار هستیم تا بتوانیم در صورت کمبود یا نوسان، نیاز بازار را تامین کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص