هشدار لوپتگی پس از شکست سنگین به بازیکنانش


هشدار لوپتگی پس از شکست سنگین به بازیکنانش

خولن لوپتگی سرمربی سویا بعد از شکست خانگی سنگین تیمش مقابل چلسی گفت سویا باید هر چه زودتر این شکست را فراموش کند. نوشته هشدار لوپتگی پس از شکست سنگین به بازیکنانش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار لوپتگی پس از شکست سنگین به بازیکنانش

لوپتگی: سویا باید شکست سنگین را زودتر فراموش کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۲
هشدار لوپتگی پس از شکست سنگین به بازیکنانش

خولن لوپتگی سرمربی سویا بعد از شکست خانگی سنگین تیمش مقابل چلسی گفت سویا باید هر چه زودتر این شکست را فراموش کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی که دیشب برای دیدار با تیم فوتبال سویا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به اندلس رفته بود تا در خانه سویا با این تیم دیدار کند شکست سنگینی به اسپانیایی‌ها تحمیل کرد و در شب درخشش استثنایی اولیویه ژیرو و پوکر او موفق شد حریف را ۴-۰ در هم بکوبد و صدرنشین جدول گروه E شود. هر دو تیم چلسی و سویا پیش از این صعودشان به مرحله حذفی را قطعی کرده بودند و دیدار دیشب حکم مبارزه برای کسب صدرنشینی را داشت. به همین دلیل بازی برای هر دو تیم اهمیت داشت چرا که صدرنشینی به معنای مواجه شدن با حریفی آسان‌تر در مرحله بعدی خواهد بود. خولن لوپتگی سرمربی موفق سویا که نامش در فهرست نامزدهای دریافت جایزه The Best فیفا به عنوان بهترین مربی سال دیده می‌شود در پایان بازی گفت:

” گل دومی که دریافت کردیم به ما ضربه سختی زد. تا قبل از این گل ما در جریان بازی بودیم و به این فکر می کردیم که با چند تعویض بیشتر شرایط را بهتر کنیم که گل دوم زده شد و شیرازه تیم از هم پاشید”.

لوپتگی که تیمش در روزهای آینده در یک بازی مهم به مصاف رئال مادرید می‌رود با اعلام اینکه سویا باید این شکست را زودتر فراموش کند گفت:

” ما این روزها هر سه روز یکبار بازی داریم و هر وقت می‌بازیم درست مثل روزهایی که برنده می‌شویم حرف مان یکی است. ما به مرحله یک هشتم صعود کرده ایم و یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستیم. تیم‌های زیادی هستند که هرگز نمی‌توانند به چنین جایگاهی برسند”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج