دو ستاره ای که مس را نجات دادند


دو ستاره ای که مس را نجات دادند

تراکتور با درخشش دو ستاره خود از سد مس گذشت. نوشته دو ستاره ای که مس را نجات دادند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دو ستاره ای که مس را نجات دادند

برد تراکتور مقابل مس با درخشش محمد عباس زاده و محمد رضا اخباری
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۳
دو ستاره ای که مس را نجات دادند

تراکتور با درخشش دو ستاره خود از سد مس گذشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با یک گل از سد مس رفسنجان گذشته و اولین برد فصل را کسب کند. این تیم در شرایطی موفق شد میزبان خود را شکست دهد که مس رفسنجان خطرات زیادی روی دروازه اش ایجاد کرد و در خط دفاعی هم فرصت زیادی به سرخ پوشان نداد.

با توجه به شرایط یاد شده، تراکتوری ها در ترکیب خود دو ستاره داشتند که توانستند دو نقطه قوت میزبان را در بهترین زمان های ممکن خنثی کرده و تیم شان را به سمت برد سوق دهند. محمدرضا اخباری در درون دروازه و محمد عباس زاده در خط حمله، دو ستاره ای بودند که باید برد تراکتور را پای آنها نوشت.

محمدرضا اخباری در درون دروازه تراکتور برای رقم زدن دومین کلین شیت فصل خود کار سختی داشت. مسی ها با توجه به شرایطی که در جدول داشتند، برای برد از جان مایه گذاشتند و موقعیت های بسیار خطرناکی روی دروازه تراکتور خلق کردند. عکس العمل های دیدنی اخباری اما به خوبی راه دروازه را بر مسی ها بست تا تراکتور با خیال راحت از بابت دروازه خود، در واپسین دقایق به گل برسد.

گلزن تراکتو‌ر در این دیدار محمد عباس زاده بود. او تک گل سه امتیازی تیمش را در شرایطی به ثمر رساند که مس رفسنجان در طول ۸۵ دقیقه حتی یک بار هم اجازه خلق موقعیت به تراکتور نداده بود. مهاجم سرخ پوشان اما با توجه به تجربه و شم گلزنی بالای خود از تک موقعیت نصف و نیمه ای که در دقیقه ۸۶ به دست آورد نهایت استفاده را برد و دروازه حریف را با ضربه ای غیر قابل مهار باز کرد.

دو ستاره ای که مس را نجات دادند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی