خبری خوش برای استقلال قبل از دربی پایتخت


خبری خوش برای استقلال قبل از دربی پایتخت

با توجه به شرایط تمرینات اختصاصی شیخ دیاباته در استقلال و با در نظر گرفتن زمان دربی پایتخت در هفته هشتم لیگ برتر بیستم، مهاجم اهل مالی آبی ها مشکلی برای حضور در بازی مقابل پرسپولیس نخواهد داشت و تا آن زمان از مصدومیت رهایی پیدا می کند. نوشته خبری خوش برای استقلال قبل از دربی پایتخت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball...

خبری خوش برای استقلال قبل از دربی پایتخت

بهبود مصدومیت شیخ دیاباته تا قبل از دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰
خبری خوش برای استقلال قبل از دربی پایتخت

با توجه به شرایط تمرینات اختصاصی شیخ دیاباته در استقلال و با در نظر گرفتن زمان دربی پایتخت در هفته هشتم لیگ برتر بیستم، مهاجم اهل مالی آبی ها مشکلی برای حضور در بازی مقابل پرسپولیس نخواهد داشت و تا آن زمان از مصدومیت رهایی پیدا می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال تا قبل از دیدار با پرسپولیس به بهبودی کامل می رسد.

شیخ دیاباته که قبل از دیدار استقلال و پیکان در تمرین تیمش دچار مصدومیت از ناحیه دوقلوی پای خود شد و با اعلام پزشک آبی ها باید حداقل ۳ هفته دور از میادین باشد، اینروزها تمرینات فیزیوتراپی را انجام می دهد.

با توجه به وضعیتی که دیاباته دارد، او احتمالا قادر خواهد بود از هفته هشتم تیمش را در لیگ برتر همراهی کند. با توجه به اینکه ۲۹ آذر ماه فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود و مسابقات لیگ بعد از این دیدار ادامه خواهد یافت، دیاباته نیز تا آن زمان به شرایط خوب بدنی می رسد.

نکته مهم اینکه استقلال در هفته هشتم لیگ برتر در دربی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد و خبر خوب برای هواداران آبی پوش این است که دیاباته می تواند در دربی تهران تیمش را همراهی کند.

البته استقلالی ها درباره زمان دربی پایتخت اعتراض هایی داشته اند و اعلام کردند تا زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و سپاهان، با سرخ پوشان تهرانی دیدار نمی کنند و باید دید در این خصوص چه تصمیماتی گرفته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر