بیماری کووید 19 همچنان در کمین همه افراد است


بیماری کووید 19 همچنان در کمین همه افراد است

قصرشیرین- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: بیماری کووید 19 با 2 هفته اجرای محدودیت‌های سختگیرانه تمام نمی‌شود و ویروس کرونا همچنان در کمین همه افراد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسین خوش اقبال» روز پنجشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا و پیگیری طرح شهید سلیمانی در قصرشیرین افزود: باید به شدت کنترل لازم را داشته باشیم و بازدیدها و دورهمی ها را کم کنیم و در تجمع شرکت نکنیم چون هرنوع تجمعی امکان آلوده شدن به ویروس کرونا را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: تلاش های ۲ هفته ای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان و اعمال محدودیت ها و ادارات درگیر با اجرای طرح محدودیت ها و همچنین شهید سلیمانی قابل قدردانی است امید است با همراهی مردم و تداوم فعالیت ها رنگ شهرستان را که هم اکنون نارنجی است، تغییر دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: همچنین از مردم شهرستان قصرشیرین با توجه به شرایط سخت کرونا و مشکلات اقتصادی و معیشتی و تحریم ها تاکنون ما را همراهی کرده اند، قدردانی می کنم.

خوش اقبال ادامه داد: دشمن وارد شهر، محله ها و منازل ما شده و باید درخانه خود به جنگ ویروس کرونا برویم و ورود سپاه در این طرح بسیار خوب بوده که همواره، همراه مردم در تمامی بحران ها بوده امید است در فرصت های باقی مانده بیماری را کنترل کنیم.
وی گفت: تنها راه مبارزه با ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: با لطف خدا و درایت های رهبری و کمک های دولت خبرهای خوش دارویی توسط متخصصان کشور را داشته باشیم.
او اظهار داشت: از مسوولان شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی و محدودیت های کرونایی قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: شهادت شهید هسته ای کشورمان به دست رژیم صهیونیستی بود و هم اکنون کشور نیازمند وحدت است و نباید تلاش های نیروهای امنیتی و مسلح کشورمان را نادیده بگیریم.

خوش اقبال اضافه کرد: اقتدار کشور مرهون رشادت های سربازان گمنام، پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی است اما صداهایی در راستای تضعیف آن ها است.
او ادامه داد: جنگ ما با استکبار تازگی ندارد و تمام نشدنی است از این رو توقع از دلسوزان نظام و جریانات سیاسی است که وحدت را مدنظر داشته باشد همه باید یک صدا از اقتدار و تلاش های نیروهای مسلح و امنیتی کشور حمایت کنیم.
وی اضافه کرد: قدرت موشکی پدافند و رصد اطلاعاتی و امنیتی نیروهای مسلح حافظ امنیت باعث اقتدار کشور است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: برخی موضع گیری های جریان های سیاسی همسو با دشمنان نباشد و باید مراقبت کنیم همه ما و جریان های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا در یک کشتی هستیم و خط قرمز همه ما امنیت کشور باشد.
وی ادامه داد: دشمن در شرایط کشور تحت تحریم های ظالمانه کشور است و اجازه ورود دارو را نداریم و مبارزه ما با کرونا فقط براساس توان داخلی است که یکی از آن ها شهید فخری زاده بود از این رو باید به صورت ید واحده در دفاع از آرمان های انقلاب باشیم.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده