ایستگاه سلامت در میاندوآب‌ راه‌اندازی شد


ایستگاه سلامت در میاندوآب‌ راه‌اندازی شد

مهاباد- ایرنا- شهردار میاندوآب‌ گفت: ایستگاه سلامت با هدف آگاهی بخشی و ارایه خدمات بهداشتی به شهروندان، توسط شهرداری در این شهر راه‌اندازی شد.

مرتضی نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان میاندوآب مبنی بر راه‌اندازی ایستگاه سلامت توسط شهرداری، این ایستگاه در هسته مرکزی شهر در خیابان امام خمینی (ره) از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه آگاه ساختن شهروندان در خصوص ویروس کرونا یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی این ایستگاه است، افزود: در این مکان یک نفر نیروی ثابت همه روزه مستقر است تا ضمن کنترل تب شهروندان در هنگام گذر از این مکان، به افراد فاقد ماسک نیز ماسک ارایه شود.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از انتقال کرونا از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری میاندوآب‌ است، بیان کرد: همچنین در این ایستگاه یک دستگاه اتوماتیک ضدعفونی کننده (پدالی) تعبیه شده که در راستای ارایه خدمات بهداشتی و ضدعفونی به شهروندان فعالیت خواهد کرد.

شهردار میاندوآب‌ با بیان اینکه در روز نخست راه‌اندازی این ایستگاه بیش از ۳۰۰ عدد ماسک بین شهروندان توزیع شد، اظهار داشت: همچنین غسالخانه ویژه فوتی‌های کرونایی نیز توسط شهرداری طی کمتر از یک ماه در محل گلشن زهرای این شهر ساخته شد که هم‌اکنون مورد استفاده قرار گرفته است.

شهر میاندوآب ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و شهرداری آن در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده‌است.

این شهرستان در اجرای محدودیت‌های اخیر رتبه دوم استانی را بعد از شهرستان پلدشت از حیث رعایت تمامی مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا شامل منع تردد شبانه، تعطیلی اصناف و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را کسب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!