150 مجموعه ورزشی استان تهران وام کرونایی دریافت کردند


150 مجموعه ورزشی استان تهران وام کرونایی دریافت کردند

تهران - ایرنا - رییس گروه نظارت بر باشگاههای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: 150 مجموعه ورزشی از طریق ثبت در سامانه کارآ تسهیلات حمایت دولتی برای کاهش زیان کرونا را دریافت کردند.

رضا خرم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شیوع کرونا بسیاری از اصناف از جمله مجموعه های ورزشی دچار زیان مالی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: میزان این وام های کرونایی واحد های ورزشی پایتخت ۱۶ میلیون تومان به ازای هر نفر پرسنل بوده و در شهرستانها این میزان ۸ تا ۱۲ میلیون تومان است.

خرم ادامه داد: بازپرداخت این وام ها ۱۴ درصد و بازپرداخت آن پس از ۳ ماه تنفس از ۳۶ ماهه است.

۴۸تذکر به باشگاه‌های متخلف تهران

رییس گروه نظارت در باشگاه ورزشی استان تهران گفت: نظارت از باشگاه ورزشی پایتخت با همکاری هیات پزشکی ورزشی استان تهران در حال انجام است که از اول آذر ماه تا کنون به ۴۸ باشگاه متخلف که به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا بی توجه بودن نیز تذکر کتبی داده شد.

وی با بیان اینکه در این مدت تعطیلی دو هفته اماکن ورزشی استان هیچ پلمپی صادر نشده است، خاطرنشان کرد: تعطیلی اماکن ورزشی برای هفته آینده نیز منتظر ابلاغیه ستاد ملی کرونا خواهیم بود چراکه هفته آینده تنها برخی از رشته‌های انفرادی و فوتبال در فضای باز امکان فعالیت را بازه زمانی دارند.

هم اینک بیش از ۵۲۰۰ مجموعه ورزشی آبی و چند منظوره در سطح استان تهران فعالیت دارند که با شیوع کرونا خسارات زیادی به این بخش وارد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی