جاده‌های کوهستانی استان تهران لغزنده است


جاده‌های کوهستانی استان تهران لغزنده است

تهران - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: به دلیل بارش برف و باران جاده‌های کوهستانی این استان لغزنده است.

عادل مصدقی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از ساعات بامداد تا اوایل صبح امروز- پنجشنبه شاهد بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه بودیم که البته این بارش ها در مسیر هراز همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در سایر مسیرهای استان تهران از جمله آزاد راه های تهران-ساوه، تهران_قم، تهران- شمال، آزادراه تهران-پردیس و همچنین محورهای دماوند، جاجرود، پاکدشت و پیشوا شاهد بارش پراکنده باران هستیم و به نوعی می توان گفت بدلیل این بارش بیشتر مسیرهای استان تهران لغزنده است.

مصدقی خاطرنشان کرد: عوامل راهداری در مسیرهای کوهستانی استان حضور دارند و در صورت نیاز به خدمات برف روبی و شن و نمک پاشی اقدام می کنند.

این مسئول تاکید کرد: در بخشی از مسیرهای کوهستانی استان نیز شاهد پدیده مه گرفتگی هستیم.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در این روزها با شیوع ویروس کرونا طبق دوربین های تردد شمار عبور خودروهای سبک و سنگین در استان تهران کاهش چشمگیری داشته و میزان سفرهای آخر هفته مردم نیز به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

وی یادآور شد: هم اکنون تردد خودروها در کلیه مسیرها از جمله هراز، فیروزکوه و دماوند و آزاد راه تهران- کرج بصورت عادی و روان در جریان است.

مصدقی همچنین از مسافران خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در کلیه مسیرهای کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، استان تهران دارای حدود سه هزار کیلومتر راه روستایی و شهری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی