مسابقه ویژه میلاد امام حسن عسکری(ع) پایان یافت


مسابقه ویژه میلاد امام حسن عسکری(ع) پایان یافت

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از اعلام نتایج مسابقه « خلف العلی من خیر الوری» که به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) برگزارشد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، واحد قرآنی بانوان وابسته به شعبه ارشاد دینی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: اسامی برگزیدگان مسابقه « خلف العلی من خیر الوری» ویژه بانوان که مخصوص سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) با مشارکت 125 نفر برگزار شد، اعلام شد.

«سیده فاطمه السید عباس موسوی» مسئول این واحد، گفت: این مسابقه با استقبال گسترده روبه رو بوده است. شرکت کنندگان بیشتر از استان های عراق بوده اند. شرکت کنندگان باید در این مسابقه کتابی بالغ بر 200 صفحه را برای کسب اطلاعات مطالعه می کردند.

موسوی افزود: هدف این مسابقه آشنایی با زندگی‌نامه امام حسن عسکری(ع) و سیر زندگی وی است. این مسابقه یک پیروزی واقعی برای افزایش اطلاعات علمی درباره اهل بیت(ع) به شمار می آید.

وی ادامه داد: این مسابقه با هدف غنی سازی شرکت کنندگان با اطلاعات تاریخی مهم و افزایش اطلاعات فرهنگی و تاریخی برگزار شد.

مسئول این واحد گفت: اسامی برگزیدگان این مسابقه پس از انجام قرعه کشی در لینک https://drive.google.com/file/d/1WNYnsVKZa28C0wdVsBITpQQQ_YLMhqiM/view?usp=sharing اعلام شده است. هدایای غیرنقدی نیز به آنها اهدا شده است.

این مسابقه همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) باتوجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی بین بانوان عراقی برگزار شد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟