اقتدار هسته ای به یاد شهید فخری زاده/ راه شهدای هسته ای ادامه دارد


اقتدار هسته ای به یاد شهید فخری زاده/ راه شهدای هسته ای ادامه دارد

در این ایام که همزمان شده با شهادت شهید محسن فخری زاده، نماهنگ اقتدار هسته ای از شبکه های مختلف صدا و سیما در حال پخش است و رادیو نیز استقبال خوبی از این نماهنگ پنج دقیقه ای کرده است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: دشمنان ایران اسلامی همواره تمام توان خود را برای متوقف کردن کشورمان در زمینه‌های مختلف از جمله توانمندی‌های علمی و دفاعی به کار گرفته‌اند به ویژه در چند سال اخیر این دشمنی را با ترور دانشمندان هسته‌ای نشان داده‌اند.

دشمنان اسلام و انقلاب که در عرصه های مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی توان مقابله با ملت ایران را نداشته اند و همواره در برابر وحدت، عزت، رشادت ها و ولایت مداری ملت ایران کم آورده اند به ترور شخصیت های علمی و هسته ای کشور روی آورده اند. طی ۱۰ سال اخیر، در قالب ترورهای هدفمند علیه دانشمندان هسته ای ایران، «مجید شهریاری»، «مصطفی احمدی روشن»، «مسعود علیمحمدی»، « داریوش رضایی‌نژاد»، «رضا قشقایی فرد» و «محسن فخری‌زاده» را به شهادت رساندند.

شهادت فرزندان رشید انقلاب اسلامی توسط دشمنان کوردل نه تنها خدشه ای در آرمان های ملت ایران وارد نخواهد کرد بلکه ملت ایران با تکیه بر اصول عزت، ولایت مداری و شهادت، مسیر اقتدار کشور را طی می کنند و خون شهدای هسته ای و دانشمندان شهید، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری می کند و راه شهدای اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های نظامی، فرهنگی و علمی ادامه خواهد داشت.

فعالان فرهنگی و مذهبی متناسب با تخصص خود همواره ادامه دهنده راه شهدا بوده اند و با فعالیت های جهادی و تولید برنامه های فرهنگی و مذهبی می کوشند تا راه شهدا تداوم یابد. شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای کشورمان طی روزهای اخیر باعث شد تا گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) نماهنگ «اقتدار هسته ای» در راستای بزرگداشت شهید «محسن فخری زاده» را منتشر کند.

اقتدار هسته ای به یاد شهید فخری زاده/ راه شهدای هسته ای ادامه دارد


«رحیم قربانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: یکی از اهداف گروه تواشیح محمد رسول الله (ص) علاوه بر تولید آثار قرآنی و دینی تولید آثار انقلابی، ملی و حماسی است.

مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران افزود: گروه تواشیح محمد رسول الله (ص) تلاش می کند تا خلأهایی که در بخش های فرهنگی و تولید محتوا وجود دارد، ورود کند و در آن عرصه نماآهنگی تولید کند.

مسئول گروه همخوانی محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: با توجه به مسئله مهم تولید علم و حمایت از عرصه علم و صنعت و گرامیداشت شهدای علمی به ویژه شهدای هسته ای با همکاری سازمان انرژی اتمی و بسیج سازمان انرژی اتمی نماآهنگی با عنوان اقتدار هسته ای تولید کردیم.

وی افزود: پیشنهاد تولید اثر ویژه اقتدار هسته ای از سوی سازمان انرژی اتمی داده شد و بررسی های لازم انجام گرفت و سازمان انرژی اتمی به طور رسمی از گروه همخوانی محمد رسول الله (ص) درخواست کرد تا این اثر را تولید کنند.

اقتدار هسته ای به یاد شهید فخری زاده/ راه شهدای هسته ای ادامه دارد

مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران گفت: با هماهنگی خوبی که بسیج و مسئولان سازمان انرژی اتمی داشته است، گروه همخوانی محمد رسول الله (ص) در مراکز و سایت های هسته ای تهران، فردو، نطنز، اراک، اصفهان و بوشهر حضور داشتند و مراحل تصویربرداری آن انجام شد که اثر اقتدار هسته ای تولید شد و در این عرصه که یک اقدام و ادای دینی باشد از سوی گروه محمد رسول الله (ص) و جامعه قرآنی به ساحت مقدس شهدای علمی و هسته ای به ویژه شهید فخری زاده و همچنین از مقام شهدا تجلیل کنیم و خداقوتی گفته باشیم که فعالان عرصه علمی و هسته ای کشور.

قربانی در ادامه با اشاره به فعالیت گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) گفت: این گروه از نهم دی ماه سال 94 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و به عنوان بزرگترین گروه همخوانی کشور و با 63 نفر به تعداد عمر پر برکت پیامبر گرامی اسلام فعالیت می کند.

وی یادآور شد: در طی حدود پنج سال از فعالیت گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) بیش از 90 اثر در اماکن متبرکه، عتبات عالیات و مراکز مذهبی و ملی کشور تولید کرده ایم.

مسئول گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: در این ایام که همزمان شده با شهادت شهید محسن فخری زاده، نماهنگی اقتدار هسته ای از شبکه های مختلف صدا و سیما در حال پخش است و رادیو نیز استقبال خوبی از این نماهنگ پنج دقیقه ای کرده است.

اقتدار هسته ای به یاد شهید فخری زاده/ راه شهدای هسته ای ادامه دارد

تصویربرداری نماهنگ پنج دقیقه ای «اقتدار هسته ای» در مراکز و سایت های هسته ای تهران، فردو، نطنز، اراک، اصفهان و بوشهر انجام شده است و تقدیم شهدای هسته ای به ویژه «شهید محسن فخری زاده» می شود.

نماهنگ «شهدای هسته ای» امروز (۱۰ آذر)‌همزمان با مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محسن فخری زاده» در شبکه های مجازی، شبکه های اجتماعی، رادیو و تلویزیون پخش می شود. برای مشاهده نماهنگ اینجا کیلک کنید.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام