نحوه فعالیت اصناف سیستان‌ وبلوچستان هفته آینده مشخص می‌شود


نحوه فعالیت اصناف سیستان‌ وبلوچستان هفته آینده مشخص می‌شود

زاهدان- ایرنا- سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: محدودیت‌ها در شهرهای قرمز همچنان ادامه دارد و در مورد نحوه فعالیت اصناف هفته آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

عباسعلی ارجمندی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهرهای زاهدان، میرجاوه و نصرت آباد و پنج شهرستان منطقه سیستان (زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون) همچنان در وضعیت قرمز بسر می برند.

وی افزود: سراوان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان در وضعیت زرد قرار دارند که در همه این شهرستان‌ها نیز از ۱۵ آذر محدودیت‌های قبلی اعمال خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: براساس آمار و اطلاعات دریافتی از بیماران ۵۱ درصد موارد ابتلا به کرونا در دورهمی‌های خانوادگی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: تقاضای ما از مردم این است که از شرکت در دورهمی‌ها پرهیز کنند.

ارجمندی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی همچنان باید براساس دستورالعمل ابلاغ شده از ابتدای آذر براساس وضعیت شهرها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری درباره نحوه فعالیت و ساعت کاری کارمندان از اختیارات مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: در مواجهه با این ویروس باید سبک جدیدی از زندگی را در پیش بگیریم.

وی تصریح کرد: محدودیت ترددها از ۹ شب تا چهار صبح و تعطیلی آرامستان‌ها و تالارهای سیستان‌وبلوچستان در هفته بعد قطعی خواهد بود.

ارجمندی ادامه داد: خانه‌دارها و دارندگان مشاغل آزاد بیشترین موارد ابتلا به کرونا در سیستان‌وبلوچستان را به خود اختصاص داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه