امام‌جمعه یزد: نیازمند روحیه جهادگرانه شهید فخری‌زاده هستیم


امام‌جمعه یزد: نیازمند روحیه جهادگرانه شهید فخری‌زاده هستیم

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر، مردم و جامعه اسلامی ما به اخلاص، روحیه جهادگرانه و خستگی‌ناپذیر شهید دکتر محسن فخری‌زاده نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده که به صورت مجازی و با حضور استاندار، فرمانده سپاه الغدیر و فرمانده انتظامی استان برگزار شد افزود: این شهید در طول دوران فعالیت علمی خود شاگردان بسیاری تربیت کرد که امیدواریم آنها بتوانند مسیر وی را به درستی ادامه دهند و جای خالی او را پر و نبود او را جبران کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید فخری زاده، انسان بزرگواری بود که مدارج علمی را با سختکوشی طی کرد و در مسیر مبارزه و جهاد نیز همواره حضور جدی داشته است ادامه داد: این شهید والامقام علم و ابتکار بسیاری داشت و همواره تلاش می کرد در گمنامی فعالیت کند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: دشمن می‌خواهد روحیه ما را تضعیف کند و گرچه با ترور این شخصیت‌ها ، کشور و نظام ما را متضرر می‌کند اما اصل کار زمین نمی‌ماند زیرا اساس کار توسط امام و رهبری برنامه‌ریزی شده و مردم نیز مصمم در اجرای آن هستند که این برنامه استکبارستیزی، مقابله با ظلم و ستم، پیشرفت علمی و استقلال است.

ناصری بیان کرد: این شهید والامقام معتقد بود که علم و دانش باید در خدمت مردم باشد نه در خدمت پول و سیاست و ضمن اینکه در این مسیر هرگز به دنبال نام و نشان و رفاه شخصی نبود و مصداق انسانی بود که نردبان ترقی را از تقوا، علم و دین ساخته بود.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذرماه جاری با کمین در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودرو حامل فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس