چرخ تولید در کارخانه شیشه مهریز به حرکت درآمد


چرخ تولید در کارخانه شیشه مهریز به حرکت درآمد

یزد- ایرنا- فعالیت تولیدی در کارخانه شیشه مهریز بعد از سه سال تعطیلی به خاطر مشکل نقدینگی، با حمایت از این صنعت از سرگرفته شد.

معاون امور عمرانی فرمانداری مهریز روز پنجشنبه در جریان بازدید از این مجموعه تولیدی به خبرنگار ایرنا گفت: این کارخانه در سال ۱۳۸۰ در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای سه هزار مترمربع با خط تولید شیشه سکوریت در شهرک صنعتی مهریز راه‌اندازی شد.

علیرضا مرادیان با بیان اینکه به علت مشکل اقتصادی در تامین نقدینگی این کارخانه تعطیل شده بود، ادامه داد: در سال جهش تولید با پیگیری فرمانداری و همکاری بخش‌خصوصی و سرمایه گذار، فعالیت مجدد این شرکت با اشتغالزایی ۱۰ نفر آغاز شد .

در شهرستان مهریز شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری، یزدمهر، هرفته، شهرک سنگ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران با پنج هزار نفر اشتغال فعال است.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.

۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت ۶ هزار و ۷۴۴ هکتار در استان یزد وجود دارد که از این تعداد ۲۹ مورد آن به بهره برداری رسید و مابقی هم در حال تکمیل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول