4500 بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود


4500 بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از توزیع چهار هزار و 500 بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزونی، حجت الاسلام رضا نوروزی روز پنجشنبه افزود: طرح شهید سلیمانی در ادامه کمک‌های مومنانه و در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سازمان اوقاف قزوین برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته که یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شد، اجرای طرح شهید سلیمانی است که ادامه کمک‌های مومنانه صورت می‌پذیرد.

این مسوول فرهنگی با بیان اینکه در این برنامه چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و در سطح استان توزیع خواهد شد، افزود: اعتبار بسته‌های معیشتی یاد شده از محل اداره موقوفات، خیران و متولیان است و از شهروندان قزوینی نیز دعوت می‌شود تا در این امر مهم و انسان دوستانه شرکت گسترده داشته باشند.

حجت الاسلام نوروزی اظهار داشت: این طرح پنجمین مرحله از کمک‌های مومنانه است که از سوی اداره کل اوقاف استان برگزار و از ابتدای آغاز شیوع این ویروس عملیاتی شده و در این مرحله نیز همانند چهار دوره گذشته بسته‌های فرهنگی، بهداشتی و معیشتی توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: بسته‌های معیشتی این مرحله از کمک‌های مومنانه شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا و روغن بوده و در صورت تامین منابع، گوشت قرمز هم به این بسته‌ها اضافه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)