همکاری 99 درصد اصناف اردبیل در اجرای طرح محدودیت‌های کرونا


همکاری 99 درصد اصناف اردبیل در اجرای طرح محدودیت‌های کرونا

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: طبق گزارش‌ها 99 درصد اصناف و مشاغل با تعطیل کردن محل کار و ادارات شهرستان اردبیل نیز با 94 درصد رعایت دورکاری همکاری خوبی برای اجرای طرح محدودیت های کرونایی داشته‌اند.

به گزارش ایرنا، مسعود امامی یگانه روز پنجشنبه در جلسه کمیته پایش و نظارت قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا شهرستان اردبیل افزود: همکاری اکثر اصناف، بازاریان، کسبه و اقشار مختلف مردم در اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی بسیار خوب بوده و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه از زمان اجرای محدویت‌های کرونایی تاکنون ۱۶ هزار و ۶ مورد بازرسی از اصناف و اماکن اردبیل صورت گرفته است، اظهارداشت: از این تعداد ۱۲۰ واحد پلمب، هزار و ۶۹۹ واحد صنفی اخطار و ۹۶ واحد به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده است.

امامی‌یگانه اضافه کرد: تمامی ظرفیت شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی بکار گرفته شده که امیدواریم با اجرای این طرح شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و تلفات آن در اردبیل باشیم.

فرماندار اردبیل ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی که با همکاری سپاه، بسیج، مرکز بهداشت شهرستان و سایر دستگاه‌های متولی برای شناسایی افراد مبتلا به کرونا و به صورت محله محور و خانه به خانه انجام می‌شود، افراد مبتلا قرنطینه و رصد می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود با همکاری تمامی آحاد مردم و اصناف این ویروس محنوس را هرچه زودتر شکست دهیم، گفت:علاوه بر اجرای طرح‌ها و محدویت‌های کرونایی قطع زنجیره ویروس کرونا نیازمند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط تک تک مردم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...