استون ویلا برای فروش جک گریلیش حداقل 100 میلیون پوند می خواهد


استون ویلا برای فروش جک گریلیش حداقل 100 میلیون پوند می خواهد

استون ویلا معتقد است جک گریلیش 100 میلیون پوند ارزش دارد و هر باشگاهی قصد جذب این ستاره ملی پوش را دارد،...

جک گریلیش هافبک استون ویلا یکی از بهترین های این تیم طی دو فصل اخیر بوده و نظر باشگاه های زیادی از جمله منچستریونایتد را به خود جلب کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مت لاو، جک گریلیش در فصل جاری هم در ترکیب استون ویلا و هم در ترکیب تیم ملی انگلیس فرم فوق العاده ای داشته و پنجمین گل فصل خود را در شکست دوشنبه شب مقابل وست هم به ثمر رساند.

گل گریلیش مقابل وست هم بدین معنا بود که با توجه به 5 پاس گلی که پیش از این داده بود، فقط هری کین (16) و سون هیونگ مین (11) در فصل جاری مسابقات از او تاثیرگذارتر بوده اند. ارزش هری کین و سون هیونگ مین توسط تاتنهام بیش از 100 میلیون پوند برآورد شده است و دورتموند نیز برای جیدون سانچو در تابستان، چنین مبلغی را از منچستریونایتد تقاضا کرده بود.

ویلا در فصل ابتدایی حضورش در لیگ برتر انگلیس بر روی جک گریلیش 70 میلیون پوند قیمت گذاشت، اما حتی یک پیشنهاد جدی نیز برای جذب کاپیتان تیمش دریافت نکرد و با تمدید قرارداد او به مدت پنج سال آینده اش را در تیم تضمین کردند. اکنون با امضای چنین قراردادی و ادامه درخشش گریلیش، ویلا اعتقاد دارد ارزش جک گریلیش حداقل به 100 میلیون پوند افزایش یافته است.

به لطف حضور در تیم ملی انگلیس، محبوبیت این ستاره میان طرفداران استون ویلا افزایش یافته است و اخیراً جیمی کرگر او را با پل گاسکویین و ادن هازارد مقایسه کرده است. گرت بیل پس از انتقال 89 میلیون پوندی اش از تاتنهام به رئال مادرید همچنان گرانترین بازیکن بریتانیایی است و هری مگوایر با انتقال 80 میلیون پوندی به منچستریونایتد به گرانترین بازیکن انگلیسی تبدیل شد.

به جز دریافت یک پیشنهاد غیرمنتظره احتمال جدایی جک گریلیش در ژانویه وجود ندارد و باشگاه معتقد است که اگر ویلا بتواند یک فصل خوب را سپری کند، می تواند این بازیکن 25 ساله در تابستان را متقاعد کند که حداقل برای یک فصل دیگر در ترکیب تیم توپ بزند. ناصف ساویریس و وس ادنز مالکین ثروتمند استون ویلا برای فروش جک گریلیش تحت فشار نیستند و با جاه طلبی های خود در دو فصل اخیر نقل و انتقالات و هزینه های زیاد برای تیمشان این موضوع را اثبات کرده اند.

بیشتر بخوانید:

تعویق بازی استون ویلا و نیوکاسل به دلیل شیوع کرونا

وست هم 2-1 استون ویلا؛ حرکت آهسته و پیوسته چکش ها به سوی صدر

پل اینس: تاتنهام و منچستریونایتد بابت نخریدن گریلیش حسرت می خورند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق