دانشکده فناوری‌های نوین نمین توسعه می‌یابد


دانشکده فناوری‌های نوین نمین توسعه می‌یابد

اردبیل - ایرنا -رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: عملیات اجرایی ساختمان آموزشی دانشکده فناوری‌های نوین نمین به سرعت در حال انجام است و برای مرحله اول فونداسیون و اسکلت‌بندی آن 20 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

به گزارش ایرنا ، دکتر عزیز حبیبی روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار نمین اظهارداشت: مجموعه دیوارکشی این دانشکده نیز سال گذشته آغاز شده و مراحل نهایی خود را با ۱۲ میلیارد ریال هزینه طی می کند.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسعه رشته‌های دانشکده برای مهرماه سال آتی انجام خواهد شد و مذاکرات لازم با مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده که حداقل یک رشته در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده فناوری‌های نوین نمین راه‌اندازی شود.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه رییس دانشکده فناوری‌های نوین نمین با هماهنگی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه، نقشه راه ۱۰ ساله برای آن تدوین کرده ، افزود: این نقشه راه بعد از تصویب در هیات امنای دانشگاه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

دانشکده فناوری‌های نوین نمین توسعه می‌یابد

عاطف ناصری ، فرماندار نمین هم در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های مسوولان دانشگاه محقق اردبیلی در توسعه کمی و کیفی دانشکده فناوری‌های نوین نمین، گفت: مجموعه اقدامات از لحاظ کمی محوطه‌سازی، دیوارکشی و زیباسازی محیط دانشکده و احداث ساختمان آموزشی بوده و از لحاظ کیفی نیز ارتقای رشته‌های تحصیلی و استفاده از اساتید مجرب برای کسب رضایت شهروندان نمین می‌باشد.

وی با قول مساعد در حل و فصل مسائل مرتبط با دانشکده اظهارامیدواری کرد زمینه رضایت‌مندی بیشتر مردم منطقه فراهم شود.

دکتر فرزاد صداقتی ، رییس دانشکده فناوری‌های نوین نمین نیز با بیان اینکه اقدامات لازم در خصوص ایجاد فیبر نوری دانشکده انجام شده است، گفت: دانشکده فناوری‌های نوین نمین برای جذب رشته‌های جدید از تجهیزات آزمایشگاهی و اساتید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه استفاده خواهد کرد.

نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و گیلان قراردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق