گزارش کامل هفته چهارم لیگ برتر بیستم ؛ پیروزی شیرین پرسپولیس و تراکتور ، توقف استقلال و صدرنشینی گل گهر با قلعه نویی


گزارش کامل هفته چهارم لیگ برتر بیستم ؛ پیروزی شیرین پرسپولیس و تراکتور ، توقف استقلال و صدرنشینی گل گهر با قلعه نویی

در هفته چهارم لیگ برتر بیستم ایران پرسپولیس در یک نمایش جذاب و عالی مقابل شهر خودرو به پیروزی رسید، گل گهر با امیر قلعه نویی صدرنشین ماند و استقلال مقابل پیکان متوقف شد. نوشته گزارش کامل هفته چهارم لیگ برتر بیستم ؛ پیروزی شیرین پرسپولیس و تراکتور ، توقف استقلال و صدرنشینی گل گهر با قلعه نویی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

گزارش کامل هفته چهارم لیگ برتر بیستم ؛ پیروزی شیرین پرسپولیس و تراکتور ، توقف استقلال و صدرنشینی گل گهر با قلعه نویی

مهم ترین بازی های هفته چهارم لیگ برتر بیستم : پرسپولیس 3-0 شهر خودرو ، ماشین سازی 0-1 گل گهر سیرجان ، پیکان 0-0 استقلال ، سپاهان 1-1 سایپا ، مس رفسنجان 0-1 تراکتور
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰
گزارش کامل هفته چهارم لیگ برتر بیستم ؛ پیروزی شیرین پرسپولیس و تراکتور ، توقف استقلال و صدرنشینی گل گهر با قلعه نویی

در هفته چهارم لیگ برتر بیستم ایران پرسپولیس در یک نمایش جذاب و عالی مقابل شهر خودرو به پیروزی رسید، گل گهر با امیر قلعه نویی صدرنشین ماند و استقلال مقابل پیکان متوقف شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته چهارم لیگ برتر بیستم ایران از روز دوشنبه ۱۰ آذر آغاز شد و تا امروز چهارشنبه ۱۲ آذر ادامه داشت.

آخرین بازی هفته چهارم امروز و از ساعت ۱۶:۱۰ بین تراکتور و مس رفسنجان در استان کرمان برگزار و پرونده این هفته از مسابقات لیگ برتر به طور کامل بسته شد.

پرسپولیس ۳-۰ شهر خودرو

اولین بازی هفته چهارم بین پرسپولیس و شهر خودرو برگزار شد. یحیی گل محمدی که برای بازی مهم و سرنوشت ساز فینال لیگ قهرمانان تیم خود را آماده می کند، در این بازی نیز مهاجمان محروم خود برای فینال آسیا را روی نیمکت گذاشته بود.

با این حال پرسپولیس مقابل یاران مهدی رحمتی در شهر خودرو نمایش بسیار خوب و هجومی ارائه داد و در نهایت با سه گل دقیقه ۴۲ سید جلال حسینی، دقیقه ۸۴ احمد نوراللهی و دقیقه ۸۹ میلاد سرلک به پیروزی رسید.

ماشین سازی ۰-۱ گل گهر سیرجان

گل گهر سیرجان که با امیر قلعه نویی شروع بسیار خوبی در لیگ برتر بیستم داشته و حتی به صدرنشینی لیگ هم رسیده است، در این هفته و در تبریز میهمان ماشین سازی این شهر بود.

گل گهر در مقابل ماشین سازی با تک گل دقیقه ۸۲ احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید تا همچنان صدرنشین جدول رده بندی باقی بماند.

فولاد ۰-۰ آلومینیوم اراک

فولاد خوزستان در اهواز میزبان آلومینیوم اراک بود و با وجود حملات زیاد مخصوصا در نیمه دوم، در شبی که حسین پورحمیدی دروازه‌بان پیشین استقلال بارها با درخشش خود دروازه آلومینیوم را نجات داد با تساوی بدون گل متوقف شد.

بازی های روز دوم هفته چهارم لیگ برتر

نساجی ۱-۰ نفت مسجد سلیمان

نساجی مازندران نیز در آغاز روز دوم هفته چهارم لیگ برتر بیستم میزبان نفت مسجد سلیمان بود و با تک گل دقیقه ۸۲ حامد شیری از روی نقطه پنالتی این تیم را شکست داد.

پیکان ۰-۰ استقلال

اما استقلال تهران در حالی که محمود فکری را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود نداشت و از هدایت صمد مرفاوی کنار زمین بهره می برد، از پس دفاع و پرس با برنامه شاگردان مهدی تارتار برنیامد و با تساوی بدون گل متوقف شد تا جایگاهی بهتر از چهارمی در پایان هفته چهارم نصیبش نشود.

سپاهان ۱-۱ سایپا

سپاهان در شب تولد محرم نویدکیا سرمربی جوان خود و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان سایپا بود.

شاگردان نویدکیا خیلی زود و در دقیقه ۶ توسط سجاد شهباززاده به گل برتری رسیدند. اما سایپا به لطف ارسال کرنر دقیق محسن مسلمان و ضربه سر مجید علیاری در دقیقه ۸۳ این بازی را به تساوی ۱-۱ کشاند تا از اصفهان یک امتیاز شیرین را به خانه ببرد.

صنعت نفت آبادان ۱-۰ ذوب آهن

صنعت نفت نیز در آبادان از ذوب آهن پذیرایی می کرد و در تمام دقایق بازی از تیم اصفهانی برتر بود و با حملات مداوم دروازه شاگردان رحمان رضایی را تهدید می کرد.

صنعت نفت آبادان در نهایت با تک گل دقیقه ۸۶ طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی ذوب آهن را شکست داد تا با ۷ امتیاز پشت سر استقلال تهران در رده پنجم لیگ برتر بیستم تا پایان هفته چهارم قرار داشته باشد.

مس رفسنجان ۰-۱ تراکتور

تراکتور نیز پس از سه هفته نتیجه نگرفتن در لیگ برتر بیستم، بالاخره امروز و ساعتی پیش در زمین مس رفسنجان با تک گل محمد عباس زاده در دقیقه ۸۶ به پیروزی رسید تا علیرضا منصوریان تا حدودی از زیر فشار انتقادات تبریزی ها خارج شود.

اختصاصی پارس فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو