مشارکت 95 درصدی پارس آبادی‌ها در طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها


مشارکت 95 درصدی پارس آبادی‌ها در طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها

فرماندار پارس آباد با اشاره به مشارکت پارس آبادی‌ها در طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها گفت: در راستای مبارزه با کرونا در قالب طرح هوشمند مدیریت 123 واحد متخلف پلمب شدند.


ابراهیم امامی12 آذر با قدردانی از مردم پارس آباد در همراهی با طرح هوشمند مدیریت محدویت‌ها اظهار کرد: مشارکت ۹۵ درصدی مردم شهرستان پارس آباد، قوت قلبی برای مسؤلان شهرستان در جهت پیشبرد اهداف طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها است .

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای ما اولین اولویت است و در این باره از کنار افرادی که سلامت و ایمنی شهروندان را به مخاطره می اندازند به آسانی عبور نخواهیم کرد، افزود: در زمان اجرای طرح واحدهای صنفی ۹۴۰ تذکر دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۱۲۳ واحد متخلف شده است .

وی در خصوص ورود خودروهای غیر بومی به پارس آباد گفت: شهرستان پارس آباد در حالت وضعیت قرمز قرار دارد و از همه کسانی که قصد سفر به پارس آباد را دارند می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان پارس آبادی تا پایان طرح، از ورود به پارس آباد خودداری کنند.

وی ادامه داد: از آغاز طرح مدیریت هوشمند ۴۴۸ خودرو غیر بومی در آستانه ورود به شهر با دریافت تذکر با راهنمایی‌های لازم از ورود به شهر منصرف، و ۳۴ خودرو غیر بومی نیز اعمال قانون شده‌اند. همچنین طی این مدت ۴۸۷ خودرو بومی شهروندان که مقررات منع تردد شبانه را رعایت نکرده بودند نیز تذکر دریافت کرده‌اند .

فرماندار پارس آباد با درخواست از شهروندان پارس آبادی به رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه کرونا افزود: از مردم می‌خواهیم با دوری از دورهمی و مراسمات همچنان رعایت نکات بهداشتی و شیوه نامه‌های مبارزه با کرونا را در راستای خفظ سلامتی خود و خانواده هایشان در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا