فوتی‌های کرونا در کرمانشاه باز هم 2 رقمی شد


فوتی‌های کرونا در کرمانشاه باز هم 2 رقمی شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد فوتی‌های کرونا باز هم 2 رقمی شد، گفت: 10 نفر در شبانه روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کووید 19 جان باختند و شمار فوتی‌های استان به هزار و 277 نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر در شهرستان کرمانشاه و در شهرستان های هرسین، سنقروکلیایی و روانسر نیز هر کدام یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مورد بیمار مثبت بستری و ۸۷ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۱۵ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در این مدت بستری و ۱۵۵ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون ۶۶۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.
بیشترین فوتی ناشی از کرونا در یک روز با ۲۴ نفر در آبان ماه در استان روی داد.
کرونا را باید در خانه‌ها کنترل کنیم

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا گفت: برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ باید در خانه‌ها و در میان خانواده‌ها با آن مقابله کنیم.

«هوشنگ بازوند» روز سه شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا که در استانداری کرمانشاه افزود: طرح محله محور مقابله با کووید ۱۹ تحت عنوان طرح شهید قاسم سلیمانی برای نخستین بار در کشور و در کرمانشاه اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: این طرح از راهکارهای اصلی برون رفت از بحران کرونا محسوب می شود از این رو همه باید برای اجرای دقیق آن هم قسم شویم و آن را به بهترین شکل اجرا کنیم.

استاندار کرمانشاه، تمام دستگاه‌های اجرایی را ملزم به همکاری در اجرای این طرح کرد و گفت: در این طرح که با محوریت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود سعی در شناسایی بیماران کرونایی و قرنطینه آنان داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...