ترور نشانه ضعف استکبار در مقابل منطق جهانی انقلاب اسلامی است


ترور نشانه ضعف استکبار در مقابل منطق جهانی انقلاب اسلامی است

بندرعباس- ایرنا- فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ترور نشانه ضعف و زبونی استکبار جهانی در مقابل منطق قوی و جهانی انقلاب اسلامی است.

سردار اباذر سالاری روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده در جزیره هرمز افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای از جمله شهید فخری زاده نشان دیگری بر ذلت و زبونی دشمنان و در راس آن آمریکا و اسراییل می‌باشد.
وی تصریح کرد: شهید فخری‌زاده تجسمی از جهاد علمی برای فتح قله‌های پیشرفت و شکوفایی ملت ایران بود.
فرمانده سپاه هرمزگان همچنین اظهارداشت: توسعه گردشگری سالم و اسلامی درهرمز در دستورکار سپاه استان قرار دارد تا با همکاری مردم ولایی این جزیره برای پیشرفت قدم برداریم.
سید مجدالدین حسینی بخشدار جزیره هرمز نیز با محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، این اقدام را نشانه ترس استکبار از پیشرفت علمی ملت ایران عنوان کرد.
در این مراسم از فعالان فرهنگی و هنری پایگاه‌های بسیج جزیره هرمز تجلیل شد.
تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.
فخری‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.
جزیره هرمز در ۹.۶ مایلی برابر (۱۸ کیلومتری) بندرعباس واقع شده، بدلیل مجاورت با تنگه هرمز از اهمیت استراتژیک و راهبردی ویژه‌ای برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی