رییس دادگستری کردستان: رسانه‌ها با هدف تنویر افکار عمومی روشنگری کنند


رییس دادگستری کردستان: رسانه‌ها با هدف تنویر افکار عمومی روشنگری کنند

سنندج‌ - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: رسانه‌ها در راستای تنویر افکار و اذهان عمومی روشنگری کرده و اخبار و اطلاعات درست را به مخاطبین ارائه دهند.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی روز چهارشنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان اظهار داشت: رسانه‌های کشور باید نقطه مقابل معاندین و مخالفان نظام باشند که می‌خواهند دستگاه قضایی را به عنوان ارکان نظام تخریب کنند.

وی با بیان اینکه وقتی دستگاه قضایی تضعیف شد نظام هم تضعیف می‌شود که این یکی از اهداف غیرمستقیم رسانه‌های دشمن است، اضافه کرد: خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام اسلامی کمک یار دادگستری باشد تا ما هم بتوانیم رسالت خود را به نحو احسن به انجام برسانیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای رسانه و فضای مجازی است، افزود: رسانه یکی از ابزارهای خیلی مهم برای پیشبرد اهداف در جهان است و امروزه از رسانه در راستای تحقق برنامه‌های مثبت و منفی هر دو گروه حق و باطل استفاده می‌کنند.

وی همکاری با رسانه در راستای تنویر افکار عمومی را از رودیکردهای دادگستری کردستان با لحاظ قانون و دستورالعمل‌ها دانست و یادآور شد: خبرهای حوزه دادگستری همچون خبرهای پزشکی غالبا فنی و تخصصی است بنابراین ضروری است اطلاعات این حوزه حتما با کارشناس مربوطه هماهنگ شود.

رییس کل دادگستری کردستان در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌ها در دستگاه قضایی استان گفت: اهداف و برنامه‌های ما همان سند تحول دستگاه قضایی و منویات ریاست قوه قضاییه است که عبارت از مبارزه با فساد، حرکت به سمت دادرسی هوشمند و الکترونیک، توجه ویژه به زندان و کاهش جمعیت زندان و در نهایت جلب اعتماد و رضایتمندی عمومی است.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه در مورخ ۱۵ آبان امسال به ‌عنوان رییس کل دادگستری استان کردستان منصوب شد پیش از این انتصاب، محمدرضا مترقب از ۱۱ مهر سال ۹۷ عهده‌دار این مسوولیت بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک