871 هزار متر مربع از معابر روستایی گچساران در هفت سال اخیر آسفالت شد


871 هزار متر مربع از معابر روستایی گچساران در هفت سال اخیر آسفالت شد

گچساران- ایرنا - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: با هدف زیبا سازی روستاها ، 871 هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان در دولت تدبیر و امید زیر سازی و آسفالت شد.

حمداله عباسپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای آسفالت معابر روستاهای این شهرستان بیش از سه هزار و ۴۰۰ تن قیر جذب شد.

وی ابراز کرد: از میزان قیر های جذب شده برای آسفالت معابر روستایی این شهرستان یکهزارو ۵۰۰ تن از محل قیررایگان بوده است.

عباسپور بیان کرد: یک میلیون و ۱۹۷ هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان تاکنون با بیش از پنج هزار تن قیر آسفالت شده که ۷۲ درصد آن در دولت تدبیر و امید بوده است.

وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید ۲۵۸ هزارو ۹۵۰ متر بیس، ۵۳۳ هزارو ۷۵۰ متر مربع زیر سازی، ۳۹۷ هزار و ۹۵۰ متر مربع بیس و آسفالت در روستاهای این شهرستان انجام گرفت.

عباسپور ادامه داد: همچنین۴۷۱ هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان با هدف زیبا سازی، از سال ۹۲ تاکنون با قیر رایگان زیر سازی و آسفالت شده است.

عباسپور تصریح کرد: این در حالی است که قبل از دولت تدبیر و امید تنها ۲۴۹ هزارو ۷۵۰ متر مربع زیر سازی، ۳۱۰ هزارو ۳۰۰ متر مربع بیس و آسفالت در روستاهای این شهرستان انجام شده بود.

وی ابراز کرد: با این میزان قیر معابر ۵۰ روستای این شهرستان از جمله باباکلان، بی بی جان آباد، آبشیرین، پشه کان، سربیشه، ماهور باشت، کلاغ نشین و ناصر آباد آسفالت شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۹۰ درصد معابر روستایی این شهرستان تاکنون با هدف زیبا سازی روستاها، زیر سازی و آسفالت شده است.

عباسپور افزود: ۵۵ روستای دارای طرح هادی در این شهرستان وجود دارد که معابر ۴۵ روستای در دولت تدبیر و امید آسفالت شده است.

وی بیان کرد: طرح هادی ۵۶ روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان با برنامه ریزی‌های انجام شده تاکنون اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران افزود: ۷۱ میلیارد ریال امسال برای توسعه و عمران روستاهای کمتر توسعه یافته این شهرستان اختصاص یافت.

عباسپور افزود: این میزان اعتبارات برای اجرای ۲۸ طرح عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این طرح ها در زمینه بهسازی معابر روستایی ، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت است.

وی ابراز کرد: فعالیت های عمرانی در حوزه روستاها یکی از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید بوده که تحقق این هدف نیازمند تلاش متولیان امر است.

شهرستان گچساران دارای۱۲۲ روستا و ۳۰ هزار و نفر جمعیت روستایی، ۳۸دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت