پلیس راه ایلام نسبت به لغزنده بودن جاده‌ها هشدار داد


پلیس راه ایلام نسبت به لغزنده بودن جاده‌ها هشدار داد

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه ایلام نسبت به لغزنده بودن سطح جاده‌ها، به خصوص در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی به رانندگان هشدار داد.

سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با آغاز بارش‌ها از اوایل صبح امروز، تمامی سطح راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان به خصوص در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها لغزنده است.

وی افزود: پدیده مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های برون شهری استان بویژه مناطق مرتفع و کوهستانی موجب کاهش دید افقی رانندگان شده که می طلبد رانندگان برای جلوگیری از حوادث احتمالی در طول مسیر نسبت به رعایت فاصله‌ طولی، سرعت مجاز و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در تمامی جاده‌های استان روان است از رانندگان خواست همکاری لازم را همانند گذشته با ماموران پلیس راه در حوزه استحفاظی ایلام داشته باشند.

سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: برای آمد و شد خودروها در جاده‌های استان مشکل خاصی وجود ندارد و راهداران آماده ارایه خدمات به رانندگان هستند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان در فصل سرما و بارش برف و باران، قبل از سفر باید نسبت به ایمنی خودرو خود اطمینان حاصل پیدا کنند، تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ و توشه زمستانی، سالم بودن برف پاک کن‌ها، صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو هنگام رانندگی از جمله الزامات مهم رانندگی در این فصل است.

فرمانده پلیس راه ایلام یادآور شد: رانندگان همچنین، ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، با سرعت ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت کرده و در طول مسیر از ترمزهای بی‌مورد و تغییر مسیرهای ناگهانی نیز خودداری کنند.

سامانه بارشی جدید از اوایل امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه آسمان همه مناطق استان ایلام را در بر گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !