17 پروژه بخش خصوصی حوزه سلامت در کرمانشاه در حال اجرا است


17 پروژه بخش خصوصی حوزه سلامت در کرمانشاه در حال اجرا است

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه گفت: اکنون تعداد 17 پروژه بخش خصوصی حوزه سلامت در استان در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آنها بیش از هزار و 800 فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

«مجتبی قبادی» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به احداث ۲ هتل بیمارستان در شهر کرمانشاه اشاره کرد که بیانگر زحمات دانشگاه علوم پزشکی در توسعه و ارتقا حوزه سلامت استان است.

وی در ادامه گفت: در بحث تثبیت اشتغال نیز حدود ۵۰ موسسه زیرنظر این دانشگاه در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند که بخش عمده آنها با دریافت تسهیلات موفق به حفظ نیروی کار خود شده‌اند.

قبادی اظهار داشت: با تداوم این تلاش‌ها و فعالیت‌ها در حوزه کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آینده نیز سهم ارزشمندی در راستای رفع مشکل بیکاری در استان خواهد داشت.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه حوزه سلامت در استان پتانسیل بالایی در بحث کارآفرینی، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار دارد، گفت: در سال‌های اخیر دولت و استانداری حمایت‌های خوبی در راستای ایجاد و تثبیت اشتغال به ویژه در حوزه سلامت در استان داشته است.

قبادی افزود: خوشبختانه حوزه کارآفرینی در دانشگاه علوم پزشکی حوزه‌ای پویا و فعال است و عملکرد دانشگاه در این زمینه بسیار قابل توجه است.

او گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته این دانشگاه در ۲ سال اخیر توانسته است در بحث یارانه دستمزد، چند برابر سهمیه خود را جذب کند.

وی اضافه کرد: همچنین در بحث ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه رصد بیش از ۲ برابر سهمیه دانشگاه در استان اشتغال ایجاد کرده که در این سامانه ثبت شده است.

وی همچنین افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه پیگیری اجرای پروژه های بخش خصوصی بسیار خوب عمل کرده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که یک میلیون نفر آن در کلانشهر کرمانشاه به عنوان مرکز استان ساکن هستند.

در این استان اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت در قالب ۲۵ بیمارستان بخش دولتی، خصوصی و وابسته به نیروهای مسلح فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط