مه غلیظ جاده‌های استان مرکزی را فرا گرفت


مه غلیظ جاده‌های استان مرکزی را فرا گرفت

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مه غلیظ صبح روز چهارشنبه بیشتر جاده‌های این استان را فرا گرفته و موجب کاهش دید افقی شده است.

سرهنگ «محمد پورشمس» در گفت و گو با ایرنا افزود: هم‌اکنون مه گرفتگی شدید در مسیرهای اراک - قم ، کنارگذر اراک، اراک - فرمهین، محلات- دلیجان - اصفهان، خمین - شهابیه و خمین - الیگودرز، مشاهده می‌شود.

وی بیان کرد: رانندگی در شرایط مه گرفتگی دارای ویژگی‌های خاصی است و انتظار است رانندگان در این جاده‌ها به دلیل نداشتن دید کافی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: سرعت مطمئنه در مه گرفتگی کمتر از سرعت حد مجاز است و هرگونه غفلت و بی‌توجهی در رانندگی در جاده‌های مه آلود می‌تواند حوادث تلخ و ناگواری ایجاد کند.

سرهنگ پورشمس اظهار داشت: داشتن تجهیزات زمستانه از جمله برف پاک کن و وسایل گرمایشی از دیگر ضروریات رانندگی در شرایط بارانی و مه گرفتگی است.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس راه در تمام نقاط استان برای ارایه خدمات مطلوب به مردم و اجرای ادامه طرح محدودیت‌های کرونایی و منع عبور و مرور خودروهای غیربومی حضور دارند و انتظار است مردم همچنان همکاری خوبی داشته باشند.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد