بانوان مدال آور، سفیران جنبش پارالمپیک‌ می شوند


بانوان مدال آور، سفیران جنبش پارالمپیک‌ می شوند

نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک گفت: به منظور توسعه جنبش پارالمپیک در کشور، بانوان مدال آور با گذراندن دوره های تخصصی مدیریت ورزشی، به عنوان سفیران جنبش پارالمپیک معرفی می شوند.

سیما لیموچی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کمیته ملی پارالمپیک به منظور معرفی و توسعه جنبش پارالمپیک در کشور، ۱۲ بانوی مدال آور کشورمان را به عنوان "سفیران جنبش" انتخاب کرده است. این بانوان از میان ورزشکارانی انتخاب شده اند که در بازی های پارالمپیک و جهانی سال های گذشته دارای مدال بوده و برخی از آن ها نیز سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده اند.
وی افزود: این ورزشکاران با شرکت در دوره های تخصصی به صورت وبینار، پس از این که با اهداف و ماموریت های این جنبش آشنا شدند، با حمایت کمیته ملی پارالمپیک به عنوان مدرس و نماینده ایران در جلسات و سمینارهای تخصصی شرکت خواهند کرد.
نائب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به اینکه فرایند کاری انتخاب سفیران جنبش با ۱۲ بانوی مدال آور شناخته شده در میادین جهانی آغاز شده است، افزود: به مرور، نام مدال آوران دیگری نیز به این لیست افزوده می شود.

لیموچی ادامه داد: یکی از ویژگیهای سفیران جنبش پارالمپیک تسلط کامل به زبان انگلیسی است تا در صورت شرکت در سمینارهای بین المللی مرتبط با کمیته ملی پارالمپیک، حضور فعال و سازنده ای داشته باشند، البته برنامه ریزی برگزاری دوره های تخصصی زبان انگلیسی برای سفیران جنبش پارالمپیک نیز در دستور کار ما قرار دارد.

لیموچی در ادامه از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های ویژه برای خبرنگاران و اصحاب رسانه به منظور آشنایی با ویژگیهای جنبش پارالمپیک خبر داد.
نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک درخصوص احتمال به تعویق افتادن بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین، گفت: تمام تلاش IPC بر این است که بازیهای پارا آسیایی جوانان مطابق با زمان اعلام شده در آذر سال آینده در بحرین برگزار شود، حال این که به خاطر بیماری کرونا این بازیها برگزار نشود و یا به زمان دیگری موکول شود، هنوز چیزی مشخص نیست.
وی در پایان در خصوص وضعیت زهرا نعمتی افزود: نعمتی در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار بوده و دوره نقاهتش را سپری می کند. ما نیز امیدواریم پس از بهبودی کامل، اردوی آمادگی خود را شروع کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!