2300 مورد بازرسی کرونایی از اصناف در خوی انجام شد


2300 مورد بازرسی کرونایی از اصناف در خوی انجام شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: از آغاز محدودیت‌های کرونایی تا روز گذشته، 11 آذر در سطح شهرستان، 2 هزار و 300 مورد بازرسی از اصناف انجام شده تا رعایت محدودیت ها در بیشترین میزان ممکن باشد.

امیر جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این تعداد بازرسی به ۷۵۰ صنف هشدار صادر و ۱۲۵ واحد صنفی که محدودیت های کرونایی را رعایت نکرده اند، پلمپ شد.

وی اضافه کرد: ۱۴ تیم ۱۷ نفره از بازرسان صنعت، معدن و تجارت روزانه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ به صورت مداوم و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت، بر اجرای این مصوبات نظارت می‌کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت محدودیت های کرونایی، تخلف و احتکار به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی این اداره تماس بگیرند.

چهار درصد از واحدهای صنفی کشور در آذربایجان غربی قرار دارد؛ بخش اصناف بزرگترین بخش اقتصادی آذربایجان‌غربی است که صدها هزار خانوار در استان از مزایای آن بهره‌مند هستند.

به گزارش ایرنا، بیماری کرونا از اوایل اسفند سال گذشته در کشور و آذربایجان غربی شیوع یافته و دهها هزار نفر در این استان به بیماری مبتلا شده اند.

وضعیت شهرستان خوی در شیوع بیماری کرونا، قرمز است؛ این شهرستان پس از ارومیه، دومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی به شمار می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید