روزهای تلخ ستاره ای که سپاهان را به پرسپولیس ترجیح داد


روزهای تلخ ستاره ای که سپاهان را به پرسپولیس ترجیح داد

دانیال اسماعیلی فر که در فصل نقل و انتقالات یکی از جنجالی ترین بازیکنان لقب گرفت ، در بازی های چند هفته اخیر سپاهان در ترکیب اصلی تیمش حاضر نبوده است تا با افت فاحشی نسبت به فصول قبلی خود ، مواجه شود . نوشته روزهای تلخ ستاره ای که سپاهان را به پرسپولیس ترجیح داد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

روزهای تلخ ستاره ای که سپاهان را به پرسپولیس ترجیح داد

نیمکت نشینی دانیال اسماعیلی فر در هفته های اخیر لیگ برتر
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۷:۰۰
روزهای تلخ ستاره ای که سپاهان را به پرسپولیس ترجیح داد

دانیال اسماعیلی فر که در فصل نقل و انتقالات یکی از جنجالی ترین بازیکنان لقب گرفت ، در بازی های چند هفته اخیر سپاهان در ترکیب اصلی تیمش حاضر نبوده است تا با افت فاحشی نسبت به فصول قبلی خود ، مواجه شود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دانیال اسماعیلی فر ، دفاع راست فصل گذشته ذوب آهن که در نقل و انتقالات در حالی که گفته می شد با پرسپولیس به توافقات نهایی رسیده است ، سر از سپاهان در آورد .

این بازیکن که قبلا هم در تیم های تراکتور و ذوب آهن شاگرد گل محمدی بود و کاشف اصلی او هم یحیی گل محمدی است ، به شدت مدنظر یحیی گل محمدی بود اما منوچهر نیکفر ، مدیرعامل وقت تیم سپاهان این بازیکن را در آخرین روز حضورش در سپاهان جذب کرد .

اما این بازیکن در مدت حضورش در سپاهان چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشته است و بر خلاف او مرتضی منصوری یکی از بهترین های سپاهان در بازی های لیگ بیستم بوده است تا اسماعیلی فر روی نیمکت سپاهان میخ کوب شود .

البته در همان روزهای ابتدایی که این نقل و انتقال صورت گرفت ، به نظر می رسید که جذب دانیال اسماعیلی فر از سوی مدیران سپاهان برای کاهش انتقادات و از روی کل کل های هواداری بوده است . چون سپاهان در آن پست مرتضی منصوری که یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل زرد پوشان اصفهانی را در اختیار داشت و عملا به اسماعیلی فر نیازی نداشت .

حال باید دید که اسماعیلی فر در ادامه فصل می تواند در تکیب سپاهان موفق باشد یا خیر .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در