بیش از 50 درصد بستری‌های کرونایی در کنگاور کاهش یافت


بیش از 50 درصد بستری‌های کرونایی در کنگاور کاهش یافت

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کنگاور گفت: کاهش 50 درصدی آمار بستری بیماران کووید 19 در این شهرستان امید به تداوم اجرای طرح جامع محدودیت‌ها را افزایش داده است.

فرزاد الماسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: موارد بستری در شهرستان از حدود بیش از ۶۰ نفر به ۲۷ نفر کاهش پیدا کرده که کاهش آمار بیش از ۵۰ درصد را نشان می دهد.

وی افزود: در شرایط کنونی، فرد منتظر بستری در بخش های اورژانس بیمارستان و مراکز درمانی نداریم.
الماسی اظهار داشت: تعداد فوتی های کرونایی نیز در سایه اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی و رعایت آن توسط شهروندان کاهش یافته است.
فرماندار کنگاور ادامه داد: این آمار دستاورد محدودیت هایی است که اواخر آبان و ابتدای آذر ماه جاری آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
او در ادامه گفت: کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و بستری ها نشان از جدی گرفتن پروتکل ها و موازین بهداشتی توسط مردم و همکاری، مشارکت و همراهی بسیار خوب آن ها در کمک به ریشه کنی بیماری منحوس کووید ۱۹ دارد.
وی اظهارداشت: همچنین همراهی ادارات و دستگاه های مختلف و تلاش و مجاهدت مجموعه بهداشت و درمان در خدمات رسانی و اقناع و آگاه سازی مردم و همکاری خوب اصناف و بازاریان قابل قدردانی است.
الماسی در ادامه از پلمب ۱۴ واحد صنفی و ورزشی طی ۲ هفته اخیر خبر داد و تاکید کرد: باوجود میل باطنی ولی صاحبان مشاغلی که نسبت به تعطیلی واحد خود اقدام نکردند بدون اغماض پلمب شدند.
فرماندار کنگاور در خاتمه با اشاره به اینکه هرگونه سهل انگاری پیک های جدید را در پی دارد، خطاب به مردم شهرستان گفت: همچنان کرونا را یک خطر جدی برای سلامتی خود بدانید و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این خطر را از سر راه خود، خانواده و همشهریان بردارید.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
۱۳۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: ۶۲ بیمار مثبت بستری و ۶۸ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در استان شناسایی شدند.

مهدی محمدی روز سه شنبه به ایرنا افزود: همچنین با فوت هفت کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا، شمار فوتی‌های استان به هزار و ۲۶۷ نفر رسید

وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در شهرستان کرمانشاه و در شهرستان های کنگاور، هرسین، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب و گیلانغرب هم هر کدام یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان