مراحل 6 و 7 گازرسانی در بندرعباس تا پایان امسال جاری تکمیل می‌شود


مراحل 6 و 7 گازرسانی در بندرعباس تا پایان امسال جاری تکمیل می‌شود

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: مراحل 6 و 7 گازرسانی به شهر بندرعباس تا پایان سال جاری تکمیل و افتتاح و مرحله هشتم این طرح نیز تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

فریدون همتی سه شنبه شب در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح های گازرسانی در شهر بندرعباس اظهارداشت: با اجرای این سه مرحله باقی مانده که با اعتباری افزون بر ۴ هزار میلیارد ریال انجام می‌شود، کل شهر بندرعباس زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرد.
وی با تاکید بر هماهنگی تمامی ادارات‌ مسوول سرعت بخشیدن به این طرح ها عنوان کرد: در هر کدام از محلات باید طرح گازرسانی در زمان‌بندی مشخص انجام شود.
استاندار هرمزگان ادامه داد: در این راستا کارگروهی با مسئولیت مدیرکل امور شهری استانداری و با حضور فرمانداری، شهرداری، شرکت گاز، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسوول تشکیل خواهد شد تا این کار طبق برنامه زمان‌بندی، مدیریت و اجرایی شود.

مردم برای اشتراک پذیری گاز شهری سه ماه فرصت دارند
همتی در بخش دیگری تأکید کرد: گازرسانی ضربتی به محلات با حداقل مزاحمت برای مردم با همکاری جدی و هماهنگی شهرداری، پلیس و سایر دستگاه ها با شرکت گاز در اجرای انجام و آسفالت کوچه ها در سریعترین زمان ممکن و یا کیفیت مناسب پس از گازرسانی انجام شود.
وی ابرازداشت: با توجه به حجم سرمایه‌گذاری و اقداماتی که دولت در این راستا در استان انجام داده است، از مردم می‌خواهیم در زمینه اتصال منازل خود به شبکه گازرسانی همکاری و مشارکت گسترده تری داشته باشند، زیرا به تدریج ارائه سیلندرهای گاز کاهش می یابد و دسترسی به گاز تنها از طریق شبکه گازرسانی انجام خواهد شد.
استاندار هرمزگان به مردم توصیه کرد: تا با اتصال منازل خود به شبکه گاز از این طرح بزرگ استقبال کنند.
مدیرکل شرکت گاز هرمزگان نیز گفت: در حال حاضر در کل استان هرمزگان ۸۲ هزار علمک گاز نصب شده، اما تنها ۱۲ هزار مشترک اقدام به اتصال منازل خود به شبکه گاز رسانی کرده‌اند.
به گفته فوائد حمزوی، در شهر بندرعباس نیز تا کنون ۵۲ هزار علمک گاز در محلات این شهر نصب شده اما تنها چهار هزار مشترک نسبت به اتصال منازل خود به شبکه گاز رسانی، اقدام کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...