اولین اطلاعات منتشر شده از گوشی Nokia 5.4


اولین اطلاعات منتشر شده از گوشی Nokia 5.4

یکی از نشریه‌های خارجی برخی از اطلاعات گوشی Nokia 5.4 را منتشر کرد.

اولین اطلاعات منتشر شده از گوشی Nokia 5.4

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود سه سال است که شرکت نوکیا با عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی قصد بازگشت به بازار جهانی را دارد. شرکت HMD Global در ماه مارس گوشی Nokia 5.3 را معرفی کرد و اکنون نوبت به گوشی Nokia 5.4 رسیده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از یکی از نشریه‌های معتبر، این گوشی از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی استفاده خواهد کرد و پردازنده موجود در این گوشی نیز نسبت به نسل قبلی پیشرفت داشته است.

دوربین سلفی استفاده شده در این گوشی به صورت یک پانچ در نمایشگر آن قرار گرفته است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی در دسترس نیست، اما بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی در دوپیکربندی ۴ گیگابایت / ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت وارد بازار خواهد شد. در بخش رنگ نیز باید گفت این گوشی در دو رنگ آبی و بنفش عرضه خواهد شد، گفتنی است احتمال اضافه شدن چند رنگ دیگر به این گوشی نیز وجود دارد.

اولین اطلاعات منتشر شده از گوشی Nokia 5.4

اطلاعاتی از گوشی Nokia 5.4

گوشی Nokia 5.4 از یک دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که به وسیله یک دایره از بدنه این گوشی جدا شده و فلش این گوشی در وسط چهار دوربین آن قرار گرفته است. گفتنی است این گوشی از یک سنسور اثر انگشت در پشت بدنه استفاده می‌‎کند. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود کمترین میزان تغییر را داشته است.

در حال حاضر شرکت نوکیا اطلاعاتی درباره این گوشی و حتی نوع پردازنده آن منتشر نکرده است و باید تا زمان معرفی این دستگاه که بر اساس اعلام شرکت نوکیا زودتر از تاریخ اعلام شده خواهد بود، صبر کرد. گفتنی است انتظار می‌رود این گوشی به همراه گوشی Nokia 7.3 5G تا پایان سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید

نوکیا دو گوشی ساده با فناوری 4G را وارد بازار جهانی می‌کند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت