لوکا مودریچ: کلمات به تنهایی کافی نیستند و باید درون زمین عمل کنیم؛ تا لحظه آخر می جنگیم


لوکا مودریچ: کلمات به تنهایی کافی نیستند و باید درون زمین عمل کنیم؛ تا لحظه آخر می جنگیم

لوکا مودریچ هم بعد از بازی مقابل شاختار دونتسک به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

لوکا مودریچ، هافبک کروات تیم رئال مادرید هم به شکست 2-0 تیمش مقابل شاختار دونتسک در پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، این تیم برای صعود به مرحله حذفی باید در بازی پایانی مونشن گلادباخ را در خانه شکست دهد که مودریچ در این خصوص گفت:

توضیح این شکست سخت است، بخصوص بعد از عملکردی که در نیمه اول داشتیم، که کاملاً خوب بازی کردیم و چند موقعیت خوب هم خلق کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم. شرایط بسیار سختی است اما همین است که می بینید. هنوز یک بازی باقی مانده و ما تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی خواهیم کرد.

باید مثبت نگاه کنیم. هنوز یک بازی باقی مانده و تا لحظه آخر خواهیم جنگید. ما در خانه بازی خواهیم کرد و رئال مادرید همیشه در چنین مواقعی کار خود را انجام داده است، اما تنها اینطور صحبت کردن کافی نیست. باید به میدان برویم و درون زمین این را نشان دهیم چون کلمات به تنهایی کافی نیستند.

بیشتر بخوانید:

زیدان: هیچوقت استعفا نخواهم داد؛ به این بازیکنان و به قدرت خودم ایمان دارم شاختار دونتسک 2-0 رئال مادرید؛ زیدان به سمت درهای خروجی هدایت می شود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)