ویدئو پلاس: با شگفت انگیزترین ماگ دنیا آشنا شوید


ویدئو پلاس: با شگفت انگیزترین ماگ دنیا آشنا شوید

همه ما در طول روز نوشیدنی‌های مختلفی را مصرف می‌کنیم، اما این نوشیدنی‌ها گاهی دردسرساز می‌شوند. وجود یک لیوان آب، قهوه، چایی یا نوشابه بر روی میز کار یا هرجای دیگر گرفتاری‌های فراوانی دارد، ممکن است لیوان نوشیدنی بر روی میز بریزد و به لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند ما آسیب وارد کند، یا آنکه چای داغ از روی میز چپه شود و همه چیز را بسوزاند! اما به...

همه ما در طول روز نوشیدنی‌های مختلفی را مصرف می‌کنیم، اما این نوشیدنی‌ها گاهی دردسرساز می‌شوند. وجود یک لیوان آب، قهوه، چایی یا نوشابه بر روی میز کار یا هرجای دیگر گرفتاری‌های فراوانی دارد، ممکن است لیوان نوشیدنی بر روی میز بریزد و به لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند ما آسیب وارد کند، یا آنکه چای داغ از روی میز چپه شود و همه چیز را بسوزاند!

اما به تازگی یک ماگ متفاوت طراحی شده که جلوی همه این اتفاق‌ها را می‌گیرد، این ماگ مخصوص به نام Mighty Mug در هیچ حالتی واژگون نمی‌شود. با وجود مکانیزم مکشی که در کف این ماگ وجود دارد، ماگ به راحتی به هر سطحی می‌چسبد و اگر از کنار به او ضربه یا فشار وارد شود، چپه نمی‌شود، اما از طرفی برداشتن ماگ از روی میز یا سطوح دیگر بسیار آسان و بدون هیچ دشواری صورت می‌گیرد. این ماگ به راحتی از روی سطوح برداشته می‌شود اما هیچ وقت واژگون نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس