نفت آبادان بر ذوب آهن غلبه کرد


نفت آبادان  بر ذوب آهن غلبه کرد

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر میهمانش ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر سه‌شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با یک گل به برتری رسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، عبداله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی(۵۹- مهدی زبیدی (۹۰ - علی عبداله زاده)، طالب ریکانی(۹۰ - علی آل کثیر)، محمدحسین زواری، حسن بیت‌سعید، و احمد شریعت‌زاده(۵۲- رضا خالقی‌فر) به میدان رفت.
ذوب آهن اصفهان نیز با ترکیب شهاب گردان، سید عبداله حسینی، وحید محمدزاده، سید محمد قریشی، حمید ملکی، ابوالفضل بابادی، قاسم حدادی‌فر، عرفان پورافراز(۷۵ - دانیال مومنی)، مهرداد قنبری(۷۵ - رضا حبیب زاده)، میلاد جهانی و مجتبی حق‌دوست(۷۵ - حسین شنانی) وارد میدان شد.
سید وحید کاظمی به کمک محمدعلی پورمتقی و اسماعیل احمدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

محمد حسین زواری از تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه ۸۹ این دیدار با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازی را هجومی آغاز کرد ولی دفاع منطقی ذوب آهن فرصت‌های این تیم را خنثی کرد.

تیم صنعت نفت بیشتر حملات خود را از جناح چپ خود تدارک دید تا جایی که حسین ساکی و طالب ریکانی با بر هم ریختن نظم ذوب آهن سعی در رسیدن به گل داشتند ولی مدافعان تیم اصفهان در ۱۸ قدم مانع از رسیدن بازیکنان صنعت نفت به گل شدند.

نیمه اول این دیدار بدون ردوبدل شدن گل به پایان رسید؛ با شروع نیمه دوم باز هم این تیم صنعت نفت بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت.

با آمدن رضا خالقی فر بازیکن خوش تکنیک آبادانی‌ها این تیم آهنگ هجومی‌تری به خود گرفت و بارها مدافعان ذوب آهن با حرکات این بازیکن دچار اشتباه شدند.

در دقیقه ۸۴ این دیدار مدافعان ذوب آهن روی طالب ریکانی کاپیتان ریز نقش و ستاره صنعت نفت آبادان مرتکب خطای پنالتی شدند و همین بازیکن از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تیمش را به ثمر برساند.

ذوب آهن بعد از این گل از لاک دفاعی خارج شد و با ارسال توپ‌های بلند سعی داشتند به دروازه میزبان خود نزدیک شوند ولی بازی هوشمندانه نفتی‌ها این اجازه را به آنها ندادند.

ذوب آهن‌ ها در پنج دقیقه پایانی و پس از ۱۰ نفره شدن میزبان خود صاحب چند موقعیت گلزنی شدند اما درخشش دروزاه بان صنعت نفت آبادان اجازه باز شدن دروازه این تیم را نداد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی هفت امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403