فعالان قرآنی و هیأتی‌ها در 12 بیمارستان تهران خدمت‌رسانی می‌کنند


فعالان قرآنی و هیأتی‌ها در 12 بیمارستان تهران خدمت‌رسانی می‌کنند

تهران-ایرنا-مسئول اطلاع‌رسانی عملیات شهید قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در قالب این طرح، در شرایط شیوع بیماری کرونا، جهادگران، طلاب، فعلان قرآنی، هیأتی‌ها و مداحان در 12  بیمارستان شهر تهران برای خدمت‌رسانی حاضر شده‌اند و فعالیت‌های مختلفی را اجرایی می‌کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، روح‌الله عبداللهی اظهارداشت: در قالب این طرح روزانه ۳۰۰ بطری آبمیوه طبیعی توسط گروه‌های جهادی در چهار بیمارستان تهران شامل امام حسین، امیراعلم، بقیةالله و بوعلی برای بیماران کرونایی، کادر درمانی و همراهان توزیع می‌شد تا هم موجب تقویت جسمی آنان باشد و هم از این منظر که جهادی‌ها و اقشار مختلف به یاد آنان هستند، روحیه‌شان تقویت شود.

عبداللهی گفت: این آبمیوه‌ها شامل آب سیب، پرتغال و هویج و گاهی شربت است که روزانه تهیه و در بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان در قالب عملیات حاج قاسم با بیمارستان‌ها و کادر درمانی مرتبط شده است تا خدمات ‌رسانی‌ها سازماندهی شود، افزود: در حال رایزنی با سایر بیمارستان‌ها هستیم تا در صورت نیاز و وجود ظرفیت آبمیوه،شربت و سوپ برای آنان تهیه و ارائه کنیم.


عملیات شهید سلیمانی از ۱۳آبان‌ماه با محورهایی همچون کمک به کادر درمان، توزیع کمک‌های مردمی با محوریت مسجد و مرمت خانه‌های فرسوده در حاشیه تهران در موج سوم کرونا آغاز شده و تا ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت سردار دل‌ها ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس