انتشار رندرهای Galaxy A32 5G ؛ احتمالا ارزان‌ترین تلفن همراه 5G سامسونگ


انتشار رندرهای Galaxy A32 5G ؛ احتمالا ارزان‌ترین تلفن همراه 5G سامسونگ

رسانه کلیک – در حالی که در حال حاضر گوشی Samsung Galaxy A42 5G لقب ارزان‌ترین گوشی 5G این برند را به خود اختصاص داده است اما احتمالا به زودی  این عنوان در اختیار A32 5G قرار خواهد گرفت. در ماه سپتامبر سال جاری میلادی، سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy A42 5G را در بازارهای اروپا معرفی […] نوشته انتشار رندرهای Galaxy A32 5G ؛ احتمالا ارزان‌ترین تلفن...

رسانه کلیک – در حالی که در حال حاضر گوشی Samsung Galaxy A42 5G لقب ارزان‌ترین گوشی 5G این برند را به خود اختصاص داده است اما احتمالا به زودی این عنوان در اختیار A32 5G قرار خواهد گرفت.

در ماه سپتامبر سال جاری میلادی، سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy A42 5G را در بازارهای اروپا معرفی کرد. این تلفن همراه مجهز به چیپست اسنپدراگون 750G در حال حاضر مقرون به صرفه ترین گوشی 5G از این برند است. گزارش‌های اخیر اما نشان داده است که این عنوان به زودی در اختیار Galaxy A32 5G قرار خواهد گرفت. پیش از رونمایی رسمی از این گوشی، OnLeaks رندرهای کامپیوتری Galaxy A32 5G را به اشتراک گذاشته است تا طراحی آن را با شکوه کامل نشان دهد. تصاویرOnLeaks نشان می‌دهد که Samsung Galaxy A32 5G دارای یک شاسی پلی کربنات خواهد بود. اکثر گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار دارای لبه های منحنی و دوربین های برآمده هستند. با این حال ، گلکسی A32 با طراحی پنل پشتی تخت از جذابیت دیگری برخوردار است و البته خبری هم از محفظه دوربین نیست.

دوربین های سه گانه عمودی تراز شده این گوش از پوسته پلاستیکی بیرون زده‌اند. سنسورهای سه گانه با یک فلاش LED و یک سنسور چهارم ناشناخته همراه هستند. در قسمت جلوی گلکسی A32 5G صفحه‌ای مجهز شده که ابعادی در حدود 6.5 اینچ دارد. دوربین سلفی در داخل بریدگی Infinity-V قرار دارد. صفحه نمایش توسط حاشیه های ضخیم احاطه شده است. اندازه Galaxy A32 5G حدود 164.2 x 76.1 x 9.1mm میلی متر است و ضخامت آن در منطقه دوربین عقب 1 میلی متر به دلیل بیرون‌زدگی سنسورها افزایش می‌یابد. این گوشی به اسکنر اثر انگشت روبرو، جک صوتی 3.5 میلی متری، پورت USB-C و بلندگوی خارجی در لبه ها مجهز شده است. این منبع اطلاعاتی در مورد مشخصات دیگر درباره این گوشی ندارد. شایعات حاکی از آن است که ماژول دوربین می تواند یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی را در خود جای دهد. در حالی که سامسونگ در حال ورود Galaxy A32 به بازار است، به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه Galaxy A42 5G خیلی هم دور نباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است