استاندار بوشهر: حرکت‌های کور دشمن مانع توسعه کشور نمی‌شود


استاندار بوشهر: حرکت‌های کور دشمن مانع توسعه کشور نمی‌شود

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: حرکت‌های کور دشمن در ترور شخصیت‌ها در 40 سال گذشته مانع توسعه و پیشرفت کشور نشده و اگر پرچمی افتاده سردار دیگری آن را برداشته است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا افزود: در حوزه بحث‌های علمی به طور قطع یکی از مولفه‌های قدرتی که ما از آن برخوردار هستیم همین سرمایه‌های عظیم و بزرگی است که در حوزه علم و نوآوری از آنها برخوردار هستیم.

وی بیان کرد: دشمن بداند با شهادت فخری زاده‌ها به طور قطع این مسیر کُند نمی‌شود بلکه با عشق، انگیزه و علاقه تداوم می‌یابد و دانشمندان ما قاطع تر از قبل و با انگیزه‌ای مضاعف در میدان حاضر هستند.

استاندار بوشهر گفت: در این حوادث باید مراقب باشیم دستگاه‌های امنیتی نظام را تضعیف نکنیم زیرا این اقدام به نوعی حرکت در مسیر خواست دشمن است و دستگاه‌های امنیتی نظام هوشیار تر از این هستند که کسانی بیایند با تحلیل و گفتمان آنها را تضعیف کنند.

وی ادامه داد: نباید در این ایام دچار غفلت شویم و این شهادت‌ها باید ما را بیش از گذشته به هم نزدیک کند و در راستای تامین منافع ملی ید واحد شویم و هر صحبتی که وحدت جامعه را تحت تاثیر قرار دهد حرکت در مسیر دشمن است.

گراوند بیان کرد: در این شرایط همه مسئولان و کارگرازان نظام و جناح‌های سیاسی باید در کنار هم باشند و ثابت کنند این حرکت‌ها نه تنها باعث تفرقه نمی‌شود بلکه انسجام ملت ایران را بیشتر میکند.

استاندار بوشهر اظهارداشت: مردم مطمئن باشند در زمان مناسب انتقام این جنایت‌ها از عاملان و آمران آنها گرفته خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از همکاری مردم، بازاریان و اصناف در اجرای طرح محدودیت‌های ۲ هفته‌ای در مقابله با کرونا گفت: از ۱۰ شهرستان این استان تنها شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارد و مابقی نارنجی و زرد است.

گرامند افزود: پس از پایان محدودیت‌های دو هفته‌ای رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها از سوی ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود و با ابلاغ وضعیت و شرایط شهرستان‌ها، اجرای محدودیت‌ها بر اساس آن تغییر می‌کند که امیدواریم با روند کاهشی بستری‌ها و مبتلایان کرونایی در بوشهر این محدودیت‌ها تغییر یابد.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به رعایت بالای ۹۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در این استان روند بستری بیماران در بیمارستان‌ها نسبت به تابستان کاهش ۵۰ درصدی نشان می‌دهد.

وی با قدردانی با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان بوشهر تصریح کرد: براساس بررسی‌های انجام شده تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان بوشهر ۵۰ درصد نسبت به آذرماه سال قبل کاهش یافته است.

استاندار بوشهر درباره اجرای طرح شهید سلیمانی بیان کرد: برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا این طرح اجرایی شده نقشی مهم در کاهش بیماری در جامعه دارد.

گراوند افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی برای تداوم مهار ویروس کرونا و رعایت سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی است.

استاندار بوشهر با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو از ممنوع بودن هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در این روز خبر داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هرگونه تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو ممنوع است زیرا هرگاه تجمعی شکل گیرد زمینه شیوع بیماری کرونا فراهم می‌شود.

گراوند، تجمع را بهترین خاستگاه برای انتشار کرونا دانست و افزود:پرهیز از تجمع‌ها، مهمترین عامل شکستن زنجیره انتقال و انتشار ویروس است.

وی، با تاکید بر پرهیز از برپایی مراسم‌ تجمعی مانند ختم و عروسی ادامه داد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا باید از هرگونه تجمع بویژه در مراسم ختم و عروسی پرهیز شود و فرمانداران اجازه برپایی چنین مراسمی ندهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟