سیدجلال حسینی همچنان در پرسپولیس می درخشد ؛ در انتظار رکورد جدید قرمزها


سیدجلال حسینی همچنان در پرسپولیس می درخشد ؛ در انتظار رکورد جدید قرمزها

تیم فوتبال پرسپولیس در صورتی که سه بازی دیگر دروازه اش را بسته نگه دارد، رکورد تعداد کلین شیت متوالی اش را خواهد شکست. نوشته سیدجلال حسینی همچنان در پرسپولیس می درخشد ؛ در انتظار رکورد جدید قرمزها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سیدجلال حسینی همچنان در پرسپولیس می درخشد ؛ در انتظار رکورد جدید قرمزها

سیدجلال حسینی ؛ رهبر رکورد شکنی بزرگ قرمزها
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۰
سیدجلال حسینی همچنان در پرسپولیس می درخشد ؛ در انتظار رکورد جدید قرمزها

تیم فوتبال پرسپولیس در صورتی که سه بازی دیگر دروازه اش را بسته نگه دارد، رکورد تعداد کلین شیت متوالی اش را خواهد شکست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخپوشان پایتخت با رهبری سیدجلال حسینی در شرایطی شهرخودرو را شکست دادند که خط دفاعی این تیم دوباره کلین شیتی ارزشمند را به ثبت رساند تا برای چهارمین بازی متوالی، هیچ گلی دریافت نکند. این نخستین بار در پنج فصل اخیر است که خط دفاعی سرخ ها چنین شروع فوق العاده ای را رقم می‌زند اما آن ها همچنان با بهترین رکورد خود فاصله دارند.

پرسپولیس در لیگ شانزدهم اولین گل خود را در هفته دوم و مقابل فولاد دریافت کرد. با این حال آن ها از هفته پانزدهم تا بیستم، شش بازی متوالی هیچ گلی نخوردند و با کسب پیروزی های پشت سر هم، قهرمانی خود را تا حد زیادی مسجل کردند. پرسپولیس در این شش هفته برابر سایپا، فولاد، سیاه جامگان، گسترش فولاد، صبای قم و تراکتور موفق به ثبت پیروزی با کلین شیت شد. در پایان آن فصل شاگردان برانکو ایوانکوویچ ۱۴ گل خورده داشتند.

سرخپوشان در لیگ هفدهم نیز چنین رکوردی داشتند. آن فصل پس از پیروزی ۳-۱ مقابل استقلال خوزستان، قرمزها شش بازی متوالی برابر استقلال، سایپا، پدیده، پارس جنوبی، ذوب آهن و سپیدرود دروازه اش را بسته نگه داشت و قهرمانی نیم فصل را با اقتدار به دست آوردند. آخر فصل عدد ۱۵ در مقابل تعداد گل خورده قرمزها قرار داشت.

در لیگ هجدهم شاگردان برانکو نتوانستند به نرخ شش کلین شیت پیاپی برسند اما تیم گابریل کالدرون به این رکورد دست یافت و در آستانه عبور از آن نیز بود که گل گهر دروازه این تیم را باز کرد. آن ها برابر شاهین، ماشین سازی، فولاد، نفت، نساجی و ذوب آهن هیچ گلی نخوردند.

حالا پرسپولیسی ها چهار بازی متوالی هیچ گلین خورده اند و اگر بتوانند در بازی با نساجی و ذوب آهن نیز چنین عملکردی داشته باشند، به آمار تیم برانکو و کالدرون دست خواهند یافت و با یک کلین شیت برابر سپاهان، رکورد آن ها را نیز خواهند شکست؛ اتفاقی که پس از جدایی شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند، محمد نادری و… رخ می‌دهد و از این جهت دستاورد بزرگی برای یاران سیدجلال حسینی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد