امام جمعه تالش از مدافعان سلامت قدردانی کرد


امام جمعه تالش از مدافعان سلامت قدردانی کرد

آستارا - ایرنا - امام جمعه تالش با اهدای ماسک و اقلام بهداشتی به مدافعان سلامت این شهرستان، از تلاش‌های آنها در درمان بیماران قدردانی کرد و در جریان کمبودها و کاستی‌های حوزه کاری آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مجتبی نورزاد روز سه شنبه در دیدار با پزشکان و پرستاران در بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی تالش گفت: کادر درمان و پرسنل زحمتکش بیمارستان با گذشت یکسال از شیوع ویروس کرونا، با کمبود امکانات در حال تلاش و خدمات رسانی به بیماران هستند و در هفته گذشته افزایش آمار مبتلایان، کار را برای کادر درمان سخت و نفس گیر کرد.
وی پیگیری مجوز جذب پرستار و نیروهای آزمایشگاه، ساماندهی ورودی و پوشش آنتن تلفن همراه در بیمارستان را از سرپرست شبکه بهداشت و درمان و همچنین برخورد با برگزارکنندگان آئین های عروسی و جشن را از دادگستری تالش خواستار شد.

امام جمعه تالش با اهدای ۵۰۰ عدد ماسک به کادر درمان و پرسنل زحمتکش بیمارستان، از خیران خواست برای تامین امکانات و تجهیزات درمانی، بیش از پیش همکری کنند و مردم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی، از برگزاری مراسم عروسی و عزا که سبب ازدحام جمعیت شود خودداری کنند.

بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی تالش در ۲۷ شهریور ۹۹ افتتاح شد و برای ساخت آن با استانداردهای خوب و با ۱۵ هزار و ۹۹۵ متر مربع زیربنا در سه طبقه، ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.

شیوع ویروس کرونا همه کشورها را با خسارات مالی و جانی رو به رو کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، خودداری از تجمعات مردمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا