آزمایشگاه تخصصی کووید-19 با تعرفه دولتی در بوشهر راه‌اندازی شد


آزمایشگاه تخصصی کووید-19 با تعرفه دولتی در بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر- ایرنا- رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر گفت: پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تخصصی کووید-19 با تعرفه دولتی در بوشهر راه‌اندازی شده‌است و تست‌های اولیه و تاییدیه ویروس کرونا از امروز به صورت آزمایشی در این مرکز صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، علی احمدی‌زاده روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: آزمایشگاه‌ ویروس‌شناسی کووید۱۹ خدمتی مشترک از جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که با پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تعرفه دولتی از شنبه تا پنجشنبه در شیفت‌های صبح و عصر خدمت ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: تست کرونا در این آزمایشگاه با تعرفه دولتی حدود ۲۶۰ تا ۲۷۰ هزار تومان انجام می‌شود و به صورت رسمی از پنجشنبه نمونه گیری از عموم مردم و متقاضیان را آغاز می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر اضافه کرد: ظرفیت روزانه انجام تست کرونا در آزمایشگاه ویروس شناسی جهاد دانشگاهی حدود ۲۰۰ مورد و مدت زمان پاسخ‌دهی نیز بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت است.

احمدی‌زاده بیان کرد: همه مراحل ثبت‌نام، واریز وجه و نوبت دهی از طریق درگاه اینترنتی و به شکل غیر حضوری انجام و زمان دقیق پذیرش و مراجعه برای نمونه‌گیری به متقاضی اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: روش‌های نوبت‌گیری از طریق تلفنی و تماس با شماره‌های ۰۷۷۳۳۳۵۰۴۳۵ و ۰۷۷۳۳۳۵۰۶۶۵ و نوبت‌گیری آنلاین از طریق سایت www.jdbulab.ir است.

احمدی‌زاده گفت: این خدمت ارزشمند هدیه‌ای از سوی نهاد انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی برای خدمت رسانی به مردم استان بوشهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر