تیم فوتبال شاهین بوشهر از لحاظ بدن‌سازی مشکل دارد


تیم فوتبال شاهین بوشهر از لحاظ بدن‌سازی مشکل دارد

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: مشکل اصلی این تیم از دست دادن بدن‌سازی پیش از فصل و هماهنگ نشدن بازیکنان با یکدیگر است.

به گزارش ایرنا، فراز کمالوند دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: باید دید واقع بینانه داشت زیرا تیم شاهین شهرداری بوشهر در بین تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک آخرین تیمی بود که تمرین‌های خود را آغاز کرد.
وی بیان کرد: تیم شاهین در زمان محدودی که داشت به گزینش و انتخاب بازیکنان مشغول شد و بدون بدن‌سازی و حتی تمرین تاکتیکی کافی وارد رقابت‌ها شد.

کمالوند ادامه داد: به همین دلیل از هواداران و مردم خوب بوشهر تقاضا دارم تیم خود را مثل همیشه مورد حمایت قرار دهند و برای رسیدن به هدف با صبوری همراه ما باشند.
وی عنوان کرد: هواداران بدانند به طور قطع از هفته ششم به بعد شرایط فنی و جسمانی تیم تغییر و روند رو به رشد شاهین آغاز می‌شود.
کمالوند ادامه داد: به بازیکنان بومی و جوان‌ تیم مانند مهران حاجب توجه ویژه دارم زیرا یکی از جوانان مستعد باشگاه محسوب می‌شود.
وی افزود: دیگر بازیکنان بومی مثل مصطفی احمدی و رامین دهقانی نیز در ترکیب اصلی ما بودند که با بدشانسی احمدی مصدوم شد و فصل را از دست داد و رامین دهقانی هم در آخرین تمرین بازی هفته نخست با آستارا از ناحیه مچ پا مصدوم شده و این دو هفته در تمرینات حضور فعال ندارد.
کمالوند یادآور شد: همچنین علیرضا ابراهیمی هم دچار بیماری شده که دو هفته از تیم جدا بوده و از این هفته به تمرین‌های تیم باز می‌گردد.
وی اضافه کرد: در نخستین جلسه با مدیران باشگاه نیز اعلام شد شروع دیرهنگام تمرینات به طور قطع برای ما دردسرهای فراوانی ایجاد می‌کند که این رویه رقم خورد و در دو بازی ابتدایی زینال خیری و مصطفی احمدی را به دلیل پارگی رباط صلیبی بطور کامل از دست دادیم.
وی اظهار کرد: هر چند تیم شاهین خیلی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شده اما بازیکنان با تجربه و کارآمد و جوانی را جذب کرد و برای رسیدن به شرایط آرمانی و هماهنگی بیشتر احتیاج به زمان دارد.
وی افزود: هدف گذاری اولیه شاهین برای نیم فصل اول قرار گرفتن در نیمه بالای جدول و با تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل دوم برای رسیدن به صف مدعیان تلاش می‌کنیم.

شاهین بوشهر اکنون با یک امتیاز از دو بازی در رده شانزدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام