خلاصه بازی ؛ پرسپولیس 3 – 0 شهر خودرو ؛ غرش شیران سرخ در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا + فیلم


خلاصه بازی ؛ پرسپولیس 3 – 0 شهر خودرو ؛ غرش شیران سرخ در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا + فیلم

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر بیستم میزبان شهر خودرو مشهد بود و با سه گل سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک مقابل این تیم به پیروزی 3-0 رسید. نوشته خلاصه بازی ؛ پرسپولیس 3 – 0 شهر خودرو ؛ غرش شیران سرخ در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا + فیلم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خلاصه بازی ؛ پرسپولیس ۳ – ۰ شهر خودرو ؛ غرش شیران سرخ در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا + فیلم

پیروزی پرسپولیس مقابل شهر خودرو در هفته چهارم لیگ برتر بیستم با سه گل سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۰
خلاصه بازی ؛ پرسپولیس 3 – 0 شهر خودرو ؛ غرش شیران سرخ در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا + فیلم

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر بیستم میزبان شهر خودرو مشهد بود و با سه گل سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک مقابل این تیم به پیروزی ۳-۰ رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو مشهد در چارچوب دیداری از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

در حاشیه این بازی سید مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو که به دلیل نداشتن مدارک لازم برای سرمربیگری، کارت او به‌عنوان مدیر تیم از سوی سازمان لیگ صادر شده، در این مسابقه محروم بود و در کنار زمین حضور نداشت.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، بشار رسن، سیامک نعمتی و آرمان رمضانی.

ترکیب شهر خودرو:

میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، صادق صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی و امیرحسین کریمی.

داور: رضا کرمانشاهی

نیمه اول

دقیقه ۹: شوت آرمان رمضانی از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان شهر خودرو در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۸: ابوذر صفرزاده از فاصله دور شوت محکمی را راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک نیز این توپ را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۶: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پرسپولیس را امید عالیشاه با فاصله اندک از روی دروازه حریف به بیرون زد.

دقیقه ۲۷: نفوذ امید عالیشاه از جناح چپ و ارسال این بازیکن روی خط شش‌قدم به نعمتی رسید که ضربه سر این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: اشتباه عجیب دروازه‌بان و مدافع شهر خودرو در داخل محوطه جریمه باعث شد، توپ در موقعیتی بسیار عالی زیر پای آرمان رمضانی قرار بگیرد، اما مهاجم سرخپوشان به شکلی عجیب نتوانست دروازه خالی شهر خودرو را باز کند.

دقیقه ۳۶: میلاد سرلک اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه ۴۲ (گل سید جلال حسینی): ارسال سعید آقایی روی یک ضربه ایستگاهی را سید جلال حسینی با یک ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل اول پرسپولیس در این بازی کرد. این نخستین گل پرسپولیس در فصل جاری در جریان مسابقه بود.

دقیقه ۴۴: پاس بشار رسن و شوت پای چپ عالیشاه از پشت محوطه به مدافعان شهرخودرو اصابت کرد و دراختیار فراهانی قرار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: رمضانی دومین موقعیت عالی خود در این بازی را هدر داد و در موقعیت تک به تک با فراهانی، شوت خود را از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون زد.

دقیقه ۵۸: شوت پشت محوطه حسن جعفری در میانه راه به پای مهربان برخورد کرد و دراختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۷۲: ارسال پهلوان از سمت چپ زمین و ضربه سر امیری از کنار دروازه شهرخودرو عبور کرد.

دقیقه ۸۰: شوت تماشایی نعمتی از پشت محوطه جریمه با کمترین اختلاف از کنار دروازه شهرخودرو رد شد.

دقیقه ۸۴ (گل احمد نوراللهی): حرکت تکنیکی و نفوذ سریع میلاد سرلک به محوطه جریمه شهرخودرو و پاس به عقب او را احمد نوراللهی با شوت محکم زمینی وارد دروازه فراهانی کرد.

دقیقه ۸۹ (گل میلاد سرلک): توپ‌گیری عالی میلاد سرلک و شوت فنی پشت محوطه این بازیکن به تیرک عمودی دروازه شهرخودرو اصابت کرد و سومین گل پرپسولیس را به همراه داشت.

نهایتا پرسپولیس در یک بازی هجومی و جذاب و با نمایشی دلپسند موفق شد شهر خودرو مشهد را با نتیجه ۳ بر ۰ در هفته چهارم لیگ برتر بیستم شکست دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر