دموکرات ها صندوق های رای را به نفع خود پر کردند


دموکرات ها صندوق های رای را به نفع خود پر کردند

دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز با تکرار ادعاهای خود گفت : دموکرات‌ها در این انتخابات صندوق‌های رای را به نفع خود پرکردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: آن‌ها (دموکراتها) افرادی را برای اقدامات خود در اختیار داشته اند. ما هم شهادت نامه‌هایی در این باره در اختیار داریم. آن‌ها افرادی را در اختیار داشته اند که تاریخ آراء را دست کاری می‌کرده اند. این اقدامی غیرقانونی است و قانون گذار آن را تایید نمی‌کند. قانون گذار باید همه چیز را تصویب کند. آن‌ها قاضی‌هایی داشته اند که تبانی کرده اند. آن‌ها مقاماتی در کالج الکترال داشته اند که تبانی کرده اند. مثال آن در جورجیا است که یک فاجعه است و فرماندار هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده است. او اصلا هیچ اقدامی انجام نداده است.

وی افزود:من شرم می‌کنم که این مطالب را بیان کنم. من وضعیت را بررسی کردم و این بسیار وحشتناک است. آنچه که در این انتخابات روی داد هرگز پیش از این تصور نمی‌کردم که روی دهد. آن‌ها صندوق‌های رای را به نفع خود پر کرده اند. ما برای سال‌ها این عبارت را شنیده ایم. شما هم این عبارات را چندین سال است که می‌شنوید. آن‌ها صندوق‌های آراء را با آرائ مد نظر خود پرکرده اند. آن‌ها از موضوع شیوع کرونا به عنوان ابزاری برای پرکردن صندوق‌های رای به نفع خود استفاده کرده اند. جو بایدن ۱۶ میلیون رای بیشتر از باراک اوباما به دست نیاورد. او هرگز به این میزان رای دست پیدا نکرد. جو بایدن ۱۴ میلیون رای بیشتر از هیلاری کلینتون کسب نکرد. او در میان جامعه سیاه پوستان جایگاه اوباما را ندارد. اگر شما به درون جامعه سیاهان آمریکا بروید اوباما از محبوبیت بیشتر برخوردار است. بایدن در بسیاری از جوامع سیاه پوست آمریکا خوب کار نکرد و شکست خورد. دموکرات‌ها در این انتخابات صندوق‌های رای را به نفع خود پرکردند.
مجری:ما برخی آمار غیرممکن را پیدا کرده ایم. بر اساس یک مقاله فدرالی این موضوع را جادوی بایدن نامیده اند. آن‌ها در این مقاله اعلام کرده اند که جوبایدن به روشی معجزه آسا بالاتر از حد انتظارات در انتخابات ظاهر شد. در این مقاله اعلام شده است که او به ۸۰ میلیون رای دست پیدا کرد که بیشتر آن از میان جامعه سیاه پوست و لاتین تباری بود که پیشتر به ترامپ رای داده بودند. آن‌ها با وجود شکست در بیشتر ایالت‌های پیشرو برنده انتخابات شدند. بایدن در برخی از شهر‌ها برخلاف کلینتون برنده شد. بایدن با وجود شکست دموکرات‌ها در انتخابات کنگره در دیگر ایالت‌ها برنده شد. بایدن همچنین بر برتری ابتدایی شما در انتخابات فائق آمد. به نظر می‌رسد که از نظر آماری پیروزی بایدن غیرممکن به نظر برسد به طوریکه تحلیلگران آن را یک معجزه می‌نامند. آقای رئیس جمهور آیا شما قادر هستید که این موضوع را اثبات کنید که رایانه‌ها توانسته اند که کنترل و نظارت بر انتخابات را دور بزنند. این در حالیست که بسیاری از افراد می‌گویند که کنترل‌ها وجود داشته است و برگه آراء به خوبی شمارش شده اند. آیا شما می‌توانید این موضوع را ثابت کنید. دوم اینکه در رابطه با پنسیلوانیا تیم شما در درخواست فرجام خود دچار شکست سختی شد. دادگاه با درخواست آن‌ها مخالفت کرد. وکیل شما اعلام کرده است که درخواست فرجام خود را به دادگاه عالی ارائه خواهد کرد. به توجه به زمانی که شما در آن به سر می‌برید، آیا شما می‌توانید در روز‌های آتی به نتیجه متفاوتی دست پیدا کنید. آیا ما می‌توانیم خبر برتری شما را در پنسیلوانیا در چند روز آینده بشنویم؟
ترامپ:اجازه بدهید به مقاله‌ای که در نشریه فدرال چاپ شده است اشاره‌ای داشته باشم.۵ نکته مشاهده می‌شود. این مطالب به روشی کنایه آمیز نوشته شده اند. آن‌ها بر روی این موضوع اشاره داشته اند که من در انتخابات بازنده شده ام و بایدن برنده شده است. تنها یک دلیل برای این موضوع وجود دارد و آن تقلب است. آن‌ها صندوق‌های آراء را به نفع خود پر کرده اند. این تمام آن کاری است که آن‌ها انجام داده اند. آمار بسیار متفاوت‌تر از این است. من نمی‌توانم این موضوع را باور کنم. انتخابات در این کشور نباید همانند رسانه‌ها جعلی باشد. ما شاهد این وضعیت درباره شرکت‌های فن آوری بزرگ هم هستیم. این حرکتی گسترده در جهت منسوخ کردن بند ۲۳۰ قانون اینترنت است. این به منزله آن است که شرکت‌های فعال در بخش فن آوری اطلاعاتی هیچ مسئوولیتی برعهده آن‌ها نخواهد بود و هر کار مضحکی را که بخواهند می‌توانند انجام دهند. این مضحک است، اما شرکت‌های فن آوری می‌خواهند که این کار را انجام دهند. من نمی‌دانم که دیگر سیاستمداران می‌خواهند این کار را انجام دهند یا نه، اما این موضوع می‌تواند به روشی بد به آن‌ها اسیب وارد کند. ما در پرونده‌های مختلف درخواست فرجام خواهی داده ایم. مایک کلی عضو کنگره از ایالت پنسیلوانیا درخواست فرجام خواهی به دادگاه عالی آمریکا بر اساس قانون شماره ۷۷ داده است. به نظر می‌رسد که قانون گذار این قانون را تصویب کرده است. مقامات محلی و یک قاضی هم آن را تایید کرده اند. به نظرم این پرونده خوبی است. در موارد زیادی درخواست‌های فرجام خواهی رد شده اند. ما تاکنون شاهد این وضعیت نبوده ایم. من احترام زیادی برای کن استار از ناظران شمارش آراء دارم. من او را در برنامه شما دیدم. یک ناظر شمارش آراء یک فرد مهم در جهان سیاست است. ما از دو حزب این افراد را داریم. ما ناظران شمارش آراء جمهوری خواه و ناظران شمارش آراء دموکرات داریم. آن‌ها بر امر شمارش آراء نظارت می‌کنند. این مهمترین موضوع است. اما متاسفانه شاهد تقلب دموکرات‌ها هستیم؛ بنابراین ناظران شمارش آراء افراد مهمی هستند. ناظران شمارش آراء ما نه تنها از محل شمارش آراء دور نگه داشته شده اند بلکه آن‌ها را در ایالت‌های مختلف از ساختمان بیرون انداخته اند. آن‌ها بیرون انداخته شده اند.
این یک اقدام هماهنگ شده بوده است. این اقدام در فیلادلفیا روی داده است. در دیترویت روی داده است. فیلادلفیا و دیترویت بی اعتمادترین شهر‌ها از نظر سیاست در این کشور هستند. نگاهی به گذشته داشته باشید. این دو شهر فاسدترین محل‌ها از نظر سیاسی هستند. اراذل و اوباش ناظران آراء را از محل شمارش آراء بیرون انداخته اند. ما اخبار مربوط به این موضوع را داشته ایم. این اخبار در رسانه‌های محلی وجود داشته است. اما رسانه‌های ملی این موضوع را پوشش نداده اند. آن‌ها اخبار را پوشش نمی‌دهند. به همین دلیل من آن‌ها را رسانه‌های جعلی می‌نامم. رسانه‌ها در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری جعلی هستند. این مایه شرمساری است. شبکه‌های خبری، روزنامه‌ها و شبکه‌های فن آوری اطلاعات واقعا دشمنان مردم در این کشور هستند. آن‌ها بسیار خطرناک هستند. آن‌ها این روز‌ها بیش از هر زمان دیگر خطرناک هستند. آن‌ها ناظران شمارش آراء را بیرون انداخته اند.
مجری:من می‌خواهم به موضوع شرکت‌های بزرگ در بخش فن آوری اطلاعاتی بپردازم. این بخش بزرگی از برنامه است. اگر شما آراء ایالت‌های خاکستری را به حساب نیاورید آنگاه رئیس جمهور ترامپ ۲۳۲ رای الکترال خواهد داشت و بایدن ۲۲۷ رای الکترال خواهد داشت. این در حالیست که شما بر چالش‌های حقوقی خود در ایالت‌های مورد اختلاف فائق آیید. آیا به خاطر مسائل مختلف درباره موضوع رای گیری دادگاه عالی تصمیم به بررسی این موضوع خواهد گرفت. آیا این می‌تواند به معنای این باشد که آن‌ها آراء را از بایدن بگیرند و پیروز وی را تایید نکنند. این یک نظر است. دوم به برهه زمانی که شما در آن به سر می‌برید مربوط می‌شود. چه روزی می‌تواند از نظر شما روز نهایی باشد. آیا هشتم دسامبر و زمانی که ایالت‌های مقامات الکترال را معرفی می‌کنند این روز خواهد بود. آیا ۱۴ دسامبر که رای دهندگان الکترال در هر ایالت رای خود را می‌دهند این روز خواهد بود. آیا ۲۳ دسامبر که معاون رئیس جمهور آراء الکترال را دریافت می‌کند این روز خواهد بود. آیا ۶ ژانویه که مجلس نمایندگان و مجلس سنا آراء الکترال را شمارش می‌کنند این روز خواهد بود و یا اینکه ۲۰ ژانویه که روز تحلیف ریاست جمهوری است این روز خواهد بود؟
ترامپ:من نمی‌خواهم که یک تاریخ مشخص را تعیین کنم. من نمی‌خواهم که به افراد بگویم که این روز ۱۷ یا ۱۹ و یا هر تاریخ دیگری است. من نمی‌توانم بگویم که این روز ۲۰ ژانویه است. من نمی‌خواهم تاریخ خاصی را معین کنم. اما من می‌گویم که ما باید خیلی سریع حرکت کنیم. ما باید سریع حرکت کنیم. همه می‌دانند که این انتخابات فاسد بود. همه می‌دانندکه ناظران شمارش آراء از محل شمارش آراء بیرون انداخته شدند. همه می‌دانند که به مردم اجازه رای دادن داده نشد. آن‌ها به روشی باشکوه و ارزشمند برای رای دادن وارد محل‌های اخذ رای شدند، اما به آن‌ها اجازه رای دادن داده نشد. به یک پیرزن در روز سوم نوامبر که زمان زیادی بود که برای رای دادن صرف کرده بود و زمانی که می‌خواست که رای خود را بدهد به وی گفته بودند که متاسفیم شما پیشتر رای داده اید. سپس آن‌ها به وی یک برگه رای سفید داده بودند تا آن را امضاء کند. این اقدامی تکان دهنده و بی شرمانه است. آن‌ها به مردم فرصت رای دادن را نمی‌دادند. هزاران نفر برای آن‌ها این موضوع روی داده است. این یک رکورد است. من نمی‌دانم که در این ایالت‌ها قضات بر چه اساسی این اطلاعات را به دست آورده اند. ما شاهد وجود ده‌ها هزار رای بیشتر در انتخابات نسبت به جمعیت بوده ایم. اگر من در یک ایالت با اختلاف نه هزار رای بازنده شده ام و در جورجیا با ۱۲ هزار رای بازنده شده ام با این وجود ده‌ها هزار رای بیشتر از جمعیت داده شده است. ما ۹ نفر از افرادی که مرده اند را پیدا کرده ایم که رای داده اند. اینکه شما به جای افراد مرده رای دهید این یک کلاهبرداری است. این یک کلاهبرداری است که با نام یک فرد مرده رای دهید و به جای او امضاء کنید. این مطالب زیادی را به شما می‌گوید. ما در ایالت‌های خاکستری که درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم ده‌ها یا صد‌ها هزار رای بیشتر از جمعیت واجد شرایط رای به صندوق انداخته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی