اسپانسر استقلال ، پرسپولیسی شد ؛ سرخپوشان پولدار می شوند ؟


اسپانسر استقلال ، پرسپولیسی شد ؛ سرخپوشان پولدار می شوند ؟

به نظر می رسد که اسپانسر جدید استقلال ، قرار است در روزهای آینده اسپانسر جدید پرسپولیس هم بشود تا از ظرفیت های هردو باشگاه استفاده کند . نوشته اسپانسر استقلال ، پرسپولیسی شد ؛ سرخپوشان پولدار می شوند ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اسپانسر استقلال ، پرسپولیسی شد ؛ سرخپوشان پولدار می شوند ؟

انتخاب احتمالی اسپانسر جدید استقلال به عنوان اسپانسر پرسپولیس
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۵
اسپانسر استقلال ، پرسپولیسی شد ؛ سرخپوشان پولدار می شوند ؟

به نظر می رسد که اسپانسر جدید استقلال ، قرار است در روزهای آینده اسپانسر جدید پرسپولیس هم بشود تا از ظرفیت های هردو باشگاه استفاده کند .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیسی ها در روزهای پایانی آذر برای فتح لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر می کنند. شنیدیم بازیکنان و کادر فنی تیم در آستانه این سفر تاریخی شارژ مالی خواهند شد.

گویا قرار است از همان منابعی که برای پرداخت مطالبات شفر به استقلال کمک شد، پرسپولیس را شارژ مالی کنند. در ماجرای پرونده شکایت وینفرد شفر، شرکت های تابعه وزارت ارتباطات به درخواست وزارت ورزش به استقلال کمک مالی کردند. از آن جایی که دولت اجازه کمک به استقلال و پرسپولیس را ندارد، وزارت ارتباطات هم مثل وزارت ورزش از کمک مستقیم منع شده اما با هماهنگی ایجاد شده میان وزیر ورزش و وزیر ارتباطات، در آن مقطع یکی از اپراتورها به استقلال ده تا ۱۲ میلیارد تومان کمک مالی کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته نشود. دعواهای مدیریتی استقلال باعث شد پرداخت مطالبات شفر با تاخیر انجام شود و پنجره نقل و انتقالاتی استقلال موقتا بسته شد. اما با همان کمک، آبی ها سرانجام با وینفرد شفر تسویه حساب کردند و با حکم فیفا و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی توانستند قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برسانند.

قرار بود وزارت ارتباطات از محل همین منابع مالی برای پرداخت مطالبات برانکو نیز به پرسپولیس کمک کند. سرخ ها بدهی به برانکو را از منابع مالی دیگری تامین و با سرمربی سابق خود تسویه کردند. در حال حاضر موعد پرداخت قسط های کارگزار کنونی باشگاه نرسیده و پرسپولیس نمی تواند زودتر از اواسط بهمن از اسپانسر خود مبلغی مطالبه کند اما پرسپولیس به پول احتیاج دارد. برای تقویت تیم از نظر روحی و روانی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نیاز به شارژ مالی در مجموعه حس می شود. از همین رو وزارت تصمیم دارد، منابع مالی که برای پرداخت مطالبات برانکو در نظر داشت را اکنون به پرسپولیس تزریق کند.

شنیدیم توافقی بین باشگاه پرسپولیس و اسپانسر استقلال برای تامین این منابع مالی صورت گرفته است. البته در مقابل دریافت این کمک مالی، پرسپولیس نیز خدماتی به کارگزار کنونی استقلال ارائه خواهد کرد. هرچند قرار شده این توافق فعلا بی سر و صدا باشد تا برای هواداران دو تیم حساسیت ایجاد نشود اما در آینده ای نزدیک باید شاهد همکاری کارگزار پرسپولیس و کارگزار استقلال باشیم. طبیعی است اسپانسر استقلال در ازای منابع مالی که در اختیار باشگاه پرسپولیس می گذارد، توقعاتی هم داشته باشد اما هیچ بعید نیست در حال حاضر، برای جلوگیری از ایجاد حساسیت، حتی خبر توافق اسپانسر استقلال و کارگزار پرسپولیس تکذیب شود. پیش از این هم دو تیم در مقاطعی اسپانسر مشترک داشتند و این اتفاق اصلا چیز تازه ای نیست اما در شرایط فعلی، تنش هایی میان طرفداران دو تیم ایجاد شده که کارگزارها تلاش می کنند همکاری شان با مجموعه رقیب علنی نشود.

تا وقتی تیم ها زیرمجموعه دولت باشند، به واسطه قوانین دست و پاگیر، امکان حمایت مستقیم از آنها وجود ندارد و وزارت خانه هر بار ناچار است به روش های غیرمستقیم متوسل شود. خصوصی سازی (البته دقت کنید؛ خصوصی سازی واقعی و نه ظاهری!) می تواند هر دو تیم پر طرفدار را از این وضعیت نجات بدهد.

به هرحال خبر خوش برای پرسپولیس این است که طی روزهای آینده ۱۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز خواهد شد تا مربیان و بازیکنان این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا روحیه بگیرند و با تمرکز بیشتری برای موفقیت در بازی نهایی آماده شوند. طرفداری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا