راهداران تالش به 28 خودرو امدادرسانی کردند


راهداران تالش به 28 خودرو امدادرسانی کردند

آستارا - ایرنا - رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: راهداران این شهرستان به 28 خودرو گرفتار در برف و یخبندان در محور اسالم به خلخال، با بستن زنجیر چرخ و هدایت به مسیر، امدادرسانی کردند.

غلامحسین بختشاهی عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شهرستان از جمله محور اسالم به خلخال به ۱۰ سانتی متر رسیده و مه غلیط در مسیر حکمفرماست.

وی افزود: تیم راهداری زمستانی مستقر در راهدارخانه لرزره اسالم، محور یاد شده را برف روبی و نمک پاشی کردند و خدمات راهداری تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش از رانندگانی که قصد گذر از مسیرهای مرتفع و کوهستانی را دارند خواست، تجهیزات زمستانی، گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

ایستگاه هواشناسی تالش دمای هوا را هشت درجه سانتیگراد و وضعیت جوی را مه رقیق اعلام و برای فردا آسمانی ابری، مه آلود و در برخی ساعات بارندگی پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان