رقیب پرسپولیس در فینال غرب آسیا با خاک یکسان شد


رقیب پرسپولیس در فینال غرب آسیا با خاک یکسان شد

زردپوشان النصر عربستان پس از شکست مقابل پرسپولیس، نتایج بدی را در هفت دیدار اخیر خود به دست آورده‌اند و دیشب هم جام قهرمانی تورنمنت پادشاهی را از دست دادند. نوشته رقیب پرسپولیس در فینال غرب آسیا با خاک یکسان شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رقیب پرسپولیس در فینال غرب آسیا با خاک یکسان شد

النصر عربستان و از دست دادن جام پادشاهی و قعرنشینی در لیگ حرفه‌ای
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۹
رقیب پرسپولیس در فینال غرب آسیا با خاک یکسان شد

زردپوشان النصر عربستان پس از شکست مقابل پرسپولیس، نتایج بدی را در هفت دیدار اخیر خود به دست آورده‌اند و دیشب هم جام قهرمانی تورنمنت پادشاهی را از دست دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر چند مدیران باشگاه النصر پیگیر آن بودند تا بتوانند با ادله حقوقی پرسپولیس را از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند و خود نیز به عنوان نماینده منطقه غرب، فینالیست شوند اما شکست‌های متوالی باعث شد آن‌ها از این اتفاق دلسرد شوند و امیدهایشان برای حضور در ادامه این تورنمنت به صفر برسد؛ پس از دیدار با پرپسولیس، فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان آغاز شد که زردپوشان عربستانی نتایج ضعیف را از خود به ثبت رسانند و در پنج دیدار تنها یکبار پیروز از میدان خارج شدند تا با ۳ امتیاز در قعر جدول در سودای بقا در لیگ حرفه‌ای باشند!

آن‌ها در نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان الاهلی را از پیش‌روی برداشتند اما امشب در کسب این جام هم ناکام ماندند و مقابل حریف سنتی خود، الهلال عربستان بازی را واگذار کردند تا شاگردان روی ویتوریا پرتغالی روزهای سیاهی را پس از تقابل با پرسپولیس و حذف از لیگ قهرمانان آسیا و البته شکست‌های متوالی حقوقی، سپری کنند؛ نتایج ضعیفی که بعید نیست به قیمت اخراج ویتوریا پایان پیدا کند و مدیران باشگاه النصر در فکر انتخاب سرمربی جدید برای تیمشان باشند تا حداقل این تیم مدعی در فوتبال عربستان از قعر جدول رده‌بندی نیز نجات پیدا کند.

باید دید در فرصت چهار روزه تا دیدار هفته ششم النصر عربستان در لیگ حرفه‌ای عربستان، مدیران این باشگاه اقدام به تغییر سرمربی خواهند کرد یا ویتوریا همچنان این شانس را دارد تا بتواند از حضور خود روی نیمکت زردپوشان عربستانی دفاع کند و با پیروزی در دیدار مقابل ابها، خود را از خطر اخراج نجات بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق