آمار افتضاح و عجیب و مهدی تارتار برابر استقلال


آمار افتضاح و عجیب و مهدی تارتار برابر استقلال

سرمربی پیکان امیدوار است تا بتواند به طلسم روزهای متوالی نبردن مقابل استقلال، سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای قدس پایان دهد. نوشته آمار افتضاح و عجیب و مهدی تارتار برابر استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آمار افتضاح و عجیب و مهدی تارتار برابر استقلال

مهدی تارتار برای روز 1000 ام در کسب پیروزی مقابل استقلال ناکام می‌ماند؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰
آمار افتضاح و عجیب و مهدی تارتار برابر استقلال

سرمربی پیکان امیدوار است تا بتواند به طلسم روزهای متوالی نبردن مقابل استقلال، سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای قدس پایان دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر چند طی هفته گذشته خبر استعفای مهدی تارتار از سمت سرمربیگری تیم پیکان رسانه‌ای شد اما سرانجام این تصمیم از سوی مدیران باشگاه وتو شد تا تارتار همراه خودروسازان باشد و در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز تیمش با تساوی یک بر یک در پایان یک دوئل جنجالی، از میدان خارج شد؛ حالا تارتار باید روز سه‌شنبه تیمش را در مقابل استقلال به میدان بفرستد، استقلالی که برخلاف پیکان توانسته ۶ امتیاز از سه دیدار آغازین خود در لیگ بیستم بگیرد و در جایگاه دوم جدول است در حالی‌که پیکانی‌ها ۴ امتیازی در رده نهم جدول هستند.

فارغ از انگیزه پیروزی مقابل استقلال و رسیدن به جایگاه بالای جدول برای خودروسازان، مهدی تارتار سرمربی این تیم انگیزه شخصی نیز مقابل آبی‌پوشان و شاگردان فکری دارد؛ چرا که از آخرین پیروزی تارتار مقابل استقلال، ۸۳۸ روز گذشته و او آخرین بار در لیگ هجدهم بود که در بازی رفت توانست در قامت سرمربی پارس جنوبی جم، با دست پر و پیروزی مقابل استقلال از میدان خارج شود و پس از آن، در چهار بازی متوالی مقابل آبی‌ها متحمل شکست شد.

باید در دیدار سه‌شنبه شب استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس در جریان هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیستم، مهدی تارتار موفق به شکست طلسم نبردن خود مقابل استقلال خواهد شد یا این آمار منفی به مرز ۱۰۰۰ روز می‌رسد و مهدی تارتار در کسب پیروزی مقابل استقلال ناکام می‌ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه